HEMIMAMMAS TANKAR – Ordning och reda…

angel_lovesGOD AFTON!! På fredag ska det städas…

”Ordning och reda” är dagens tema. Det var över ett år sedan detta tema hade en suck av en chans att ta sig in bland mina kaosartade tankar. Mitt närminne har sakta börjat återvinna sitt territorium – vilket gör att jag faktiskt kan börja planera OCH hålla en tanke kvar i minnet längre än fyra sekunder.

Varför jag igår tog tag i både min privata och min Hemimamma mail.

Operation Rensning.

OJ så många människor som skrivit till Hemimamma och vill ha hjälp (vilket de naturligtvis kommer att få i sinom tid och takt)

Jag såg också att många nya människor börjat följa mig på TWITTER. Däribland denne herre:

twitterföljare

Men ska jag bli smickrad eller rädd??

Lite kul är det allt och jag lär väl bli varse om vilken fot vi står på med varandra vad det lider…

Här är lite tankar och bilder jag fann i oordningen

strong mind

beatiful people

dont walk

Och om jag orkar (mellan disken och tvätten) så blir det ett ”fräcka fredag” i morgon…

GOD AFTON!!

5 thoughts on “HEMIMAMMAS TANKAR – Ordning och reda…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Hej Niklas, släpp en rad vetja!

  2. kickie skriver:

    Skönt att du e tillbaka o att du mår bättre. Ha de bra o hälsa fam. Många kramizar.

  3. kao skriver:

    Rensning i hemmet är sååååå skönt när det är färdigt. Plötsligt blir det mer plats för annat. Jag brukar storrensa 1-2 ggr/år och när jag flyttade i Mars blev det lite väl mycket som åkte med i rensningen :-). Men lite för mycket åkte ut….

    Men vad gör det? Prylar betyder inte någonting egentligen.

    Kram
    Kao

    • HEMIMAMMA skriver:

      För mig är det första gången på två år som jag kunnat delta i städningen och det var en enorm tillfredsställelse!!

      Men en ordentlig rensning behövs också men det hade blivit lite för mycket… så småningom så.

      Hemikramar ♥

Kommentera

