Hemimammas tankar – Fräcka fredag kan jag bjuda på i alla fall…

angel_lovesGOD AFTON!! Vinterkräksjukan tog över när förkylningen gav sig…

Så jag har inte så värst mycket ork just nu. Hela familjen har i veckan som varit alla fått känna av att det finns andra sjukdomar som kan ställa till det i tillvaron. Men en fräck fredag  ska jag bjuda på i alla fall.

wi-fi

köttfärs i Norge

SC20120907-191830

hästbrist

Screenshot_2013-03-03-17-30-19

Screenshot_2013-03-02-18-22-17

FRÄCK FREDAG, LUSTIG LÖRDAG & SKÖN SÖNDAG alla bloggers!!

GOD AFTON!!

6 thoughts on “Hemimammas tankar – Fräcka fredag kan jag bjuda på i alla fall…

  1. MICAELA skriver:

    Hahaha 😉 hoppas ni haft en bra helg trots sjuka! Kraaam ❤

  2. Svante Svensson skriver:

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/hyckleriet-kring-kottet-langt-varre-an-hastkott_7979598.svd
    Trots fräcka fredag kan jag inte låta bli. Sågspån skulle nog få Grisarna att må bättre, även om de kom från gunghästar.
    Svante

  3. Svante Svensson skriver:

    http://helahalsingland.se/ljusdal/farila/1.5665914-vargattack-mitt-i-farila
    Kanske sant, funderar på att åka dit imorgon med Aramis. Jag är nyfiken.
    Svante

Kommentera

