Hemimammas tankar – mellan konstnärligt lek och allvar – omröstning!

GOD AFTON!! Jag satt häromdagen och ”lekte” med min mellandotter ”Konstnären” och hon visade mig ett nytt redigeringsprogram…

Här är några bilder vi gjorde på ett lekfullt sätt med ett allvarligt tema. Tanken är att ni ska få rösta vilken av bilderna ni gillar bäst som jag kanske kan använda i framtiden. Lämna gärna en kommentar om VARFÖR du valt den…

Denna gjorde vi först:

Denna är en vildare variant *hehe*

Nu en mer städad ”Proper”

Eller varför inte romantisk?

Denna gjorde Trapp själv och överraskade mig med:

Så vilken gillade ni bäst?

.

GOD AFTON!!

15 thoughts on “Hemimammas tankar – mellan konstnärligt lek och allvar – omröstning!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Avkopplat; frånkopplat och återkopplat

    😆

  2. Jag skriver:

    Jag valde hjärtat för det måste ju vara med i det man gör. Warrior ska däremot inte vara för snäll, den ska kunna ta strid och den översta bilden är tuff nog, men med hjärta.
    Kram

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Nu tar jag kväll – ses i morgon!

  4. Rozie skriver:

    Jag valde den sista, ”Strålande” för du ”är ett ljus i mörkret”. Du lyser upp vägen för de som inte har förmågan att ”se” det du ser. Du är en ”ledstjärna”, min vän! ♥

  5. sirpamaarit skriver:

    Hej där vännen! Har röstat nu,jag var i valet och kvalet mellan 4:an och 5:an..gillade strålarna oxå..men bestämde mig för ”spirochet” till slut (inte många som håller med mig ser jag)..men tyckte om blomman och de där roliga gröna ”bubblorna” med ögon =)
    Kramisar från Sirpan!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag tycker också att den är festlig och driver med sjukdomen som jag kämpar med och försöker bekämpa all okunskap om…

      Tack för din röst Kära Sirpan

      Hemikramar ♥

      • sirpamaarit skriver:

        Oj då..jag förstod inte att den driver med sjukdomen,det känns ju inte så festligt..hade jag vetat det skulle jag inte röstat på den ..så nu ändrar jag mig och röstar på strålarna istället!

        Kram!

  6. mariadesuede skriver:

    Den sista kanske, mycket symbolik i den, jag tyckte om den iaf, fast de andra var ocksà bra.

    Örnkram ♥

  7. kao skriver:

    Ganska snabbt stod deet klart för mej att jag väljer den nedersta till dej. Eftersom du är en STRÅLANDE person 😉

    Kramar/kao

Kommentera

