Hemimammas fräcka fredag – friska tag mot allt sjukt!! ett riktigt hundgöra!!

GOD AFTON!! Nu ska jag försöka att repa mod och hopp att se framtiden an med tillförsikt…

Jag har fått mycket varma hälsningar och krya på dig-anrop både här och på fejjan och jag är så tacksam för att alla ni finns – som lånar mig ert mod och hopp ♥

Humor och kärlek är oss en väldig borg och de senaste veckorna har det tunga molnet haft en silverkant i form av vår älskade Regina. Hon roar och värmer och hela familjen har fått en positiv medelpunkt i henne i stället för hos mig i mitt elände.

Det påminner om min barndoms glädje i de hundar jag växte upp med och den självklara glädje och kärlek de sprider.

Så nu ska jag satsa på lite humor om hundar och se om det värmer era hjärtan lika mycket som mitt.

FRÄCK FREDAG LUSTIG LÖRDAG & SKÖN SÖNDAG ALLA BLOGGERS!!

GOD AFTON!!

15 thoughts on “Hemimammas fräcka fredag – friska tag mot allt sjukt!! ett riktigt hundgöra!!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Tack alla som stöttar mig ♥

  2. Svante skriver:

    Du vet vad jag ska göra i Ljungskile, återkommer någon gång under söndagen med rapport om hur det gick.
    Svante

    • HEMIMAMMA skriver:

      Så glad jag blir att allt gick bra och du ocklså fick en ny vovve ♥

      Ska läsa ikapp hos alla när jag skrivit färdigt mitt nya inlägg…

      Hemikram ♥

  3. mariadesuede skriver:

    Du skulle bara se fotona på François Hollande, min president, som jag tog idag. Kontaktade direkt New Yorks Time där jag har ett konto… Men publicerade ett på Le Monde direkt… Vad jag är nöjd med fotografierna…

    Imorgon hämtar jag katta min… Gamla Zelda…

    Örnkramar

  4. Svante skriver:

    Hemma med Aramis, efter 111 mils körning. Jag visste att han skulle vara stor, men inte så stor, och så snäll. Nu finns inget hinder för att gå ut på promenad längre, bara ett träningsmoment att nöta in i hunden, att gå till vänster. Skall blogga mer om honom när jag har nya foton på honom.
    Svante
    Ps. Han är lika morgonpigg som jag. Ds.

  5. Tack Hemimamma för den upplyftande artikeln. För egen del är jag mitt uppe i en hätsk debatt med en på Helsingborgs Dagblad om detta med kreativitet i skolan. Mitt inlägg i denna debatt har precis avvisats som trams. Journalisten på HD försöker med att jag är odemokratisk då jag försökt tillskriva HD mina åsikter osv. Du kan läsa vad denne kläckt ur sig och mitt svar här: http://lrbloggar.se/zoran/2012/08/26/satsa-pa-hard-corekunskaper-for-att-faistallet-for-kreativitet/#comments. Det är tydligen inte populärt att kritisera pressen. Trevlig kväll! 🙂

    Övriga länkar:
    http://hd.se/kultur/2012/08/25/kanonmat-for-kapitalismen/
    http://frekar12.wordpress.com/2012/08/27/skolan-och-kreativiteten/

  6. kickie skriver:

    Hej Hemi.
    Kikar in lite här. Saknar dig på bloggen. Hoppas det är bra.
    Hälsa så gott o många goa kramizar vännen.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag skriver just på ett inlägg om den saken och jag kan nog påstå att det blir goda nyheter…

      Jag bloggar så mycket jag orkar och jag hoppas att det ska bli mer framöver vartefter jag blir starkare??

      Varma hälsningar och hemikramizar ♥

Kommentera

