HEMIMAMMAS TANKAR – EN SNABBIS I BILDER =0)

GOD AFTON!! IDAG SÅ MÅSTE JAG LÄGGA MIN ENERGI PÅ BLOGGEN BOTA BORRELIA – med anledning av en artikel i papperskopian av Expressen – så jag lägger bara ut lite vältaliga bilder i detta inlägg…

Håll till godo så länge så länkar jag in inlägget från BOTA BORRELIA när det är klart 😆

PS  kan någon gå in till FGGGMF och be honom befria alla mina kommentarer som låsts inne i hans skräppost?? Som vanligt så försvinner mina där så jag kan inte meddela honom min prekära situation själv även om jag tryckt på gilla-knappen för att visa min närvaro DS

Och bilderna är ihopsamlade från Facebook och Google…

Klicka på bilderna för förstoringar.

GOD AFTON!!

15 thoughts on “HEMIMAMMAS TANKAR – EN SNABBIS I BILDER =0)

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Tyvärr måste jag begränsa mitt bloggande lite då jag inte mår så bra just nu och har svårt med krafterna.

    Sjukdomen gjorde mig svag och behandlingen svagare…. men jag ser dock lite förbättringar av mina symptom för var dag som går och ”hjärndimman” som jag vill kalla det, har lättat lite, men magen och annat blir helt lamslagen de dygn i behandlingen som jag tar azitromax, som alltså är avsett att förhindra att spiroketerna rullar ihop sig och gömmer sig i nervknutarna…. ”A-bomben” kallar vi den skämtsamt här hemma… första tiden som vi tog den medicinen så sov man dygnet runt av den giftiga avdödningen av alla baciller, så det är ändock ett framsteg även om det är jobbigt

    Då måste jag prioritera att orka skriva på Bota Borrelia och har inte orkat hälsa på alla bloggvänner detta dygn som jag hoppades heller =0(

    Hoppas ha bättre krafter i morgon…

  2. skvitt skriver:

    Done, skulle det stått, men det fattade du ju.
    /Skvitt

  3. Svante skriver:

    Din önskan om meddelande om skräppost till FGGGMF är uppfylld.
    Svante

  4. Samma här, har det svårt med energin just nu och då blir bloggandet sporadiskt.
    BS Visste och förstod ju det att du är lejonmamma med. Klart man reagerar när sina ättlingar blir attackerade.

    Kram ♥

  5. kao skriver:

    Det har vi, alla dina bloggvänner, full förståelse för – att du måste vila. Vem måste inte det?
    Men idag har jag skrivit ett inlägg om min dotters reaktion i en rasistisk situation härom kvällen. Läs och kommentera gärna.

    Kram
    Kao

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag ska titta in så småningom när jag lyckats besvara alla kommentarer och kanske plitat ihop ett litet inlägg…

      Hemikram ♥

      • kao skriver:

        Tänk på din och din familjs hälsa först, så håller vi andra ställningarna under tiden – och du kommer tillbaks när du orkar. Vi VET ju att du finns där, redo att skriva nytt.

        Kram och tillfrisknande
        Kao

      • HEMIMAMMA skriver:

        Jag försöker så fort jag orkar, men tyvärr så orkar jag inte återta min erhållna titel från FGGGMF, då jag var den som läste och kommenterade mest bloggar av alla gamla Aftonbladet bloggare…

        Det orkar jag inte just nu, men jag försöker vara rättvis med mina gracer ;-(

        Varma Hemikramar ♥

Kommentera

