HEMIMAMMAS TANKAR – SKRÄPKOMMENTARERNAS DROTTNING

GOD AFTON!! När jag skrev på sjukhusets dator så försvann alla mina kommentarer och markerades som skräpkommentarer av WordPress…

Jag räknade med att när jag kom hem igen så skulle jag slippa alla problemen…

Nu är jag hemma sedan en tid och slickar mina skador från vårdetablissemanget.

Men nu visar det sig att mina kommentarer fortfarande försvinner hos många bloggare…

Så alla som läser min blogg och är vana vid att jag kommenterar och saknar mina kommentarer?

KOLLA SKRÄPPOSTEN!!

GOD AFTON!!

16 thoughts on “HEMIMAMMAS TANKAR – SKRÄPKOMMENTARERNAS DROTTNING

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Så var det med den saken…

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Snälla alla som läser: kolla skräpkommentarerna =0(

  3. kickie skriver:

    Kikar in lite här på nattkvisten. Du hade sorgligt nog hamnat i skräpposten, men nu har jag åtgärdat det. Ska kolla mer noga där i fortsättningen. Va skönt att du fått komma hem. Hoppas verkligen du får rätsida på allting.

    Goa kramen o hälsa så gott.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Skönt att du sett min belägenhet i skräpvärlden… *ler snett*

      Ja, nu är jag hemma och på onsdag träffar jag min Borrelialäkare och på Torsdag min nya psykiater, så förhoppningsvis så blir det bättre framöver.

      Jag har bett maken att följa med mig till läkaren på torsdag så han kan hjälpa mig att få ordning, då mitt minne är så dåligt.

      Hemikram ♥

  4. HEMIMAMMA skriver:

    Annars är det ingen mening för mig att kommentera hos andra om inte mina kommentarer avmarkeras som ”INTE skräp”

  5. Jag skriver:

    Hos mig hamnar du inte i skräpet mer. Hoppas att det går bra hos läkarna du ska träffa! Jag fick igår brev från Fk där det står att det snart är dags för utförsäkring och arbetsförmedling igen. Inget litet följebrev från handläggaren om möte för att tala om sjukersättning, som läkaren vill. Bara det här skrämskottet. Sjönk.
    Kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Skönt att höra att några har koll på mig?? Tyvärr är det många som inte är ”tekniska” som jag gissar knappt tänker på skräpposten som inte förstår vart jag tagit vägen…

      Det är för djävligt att man inte ska kunna bemöda sig med lite kutym när man ska bryta ner människor? *ler snett* Vad innebär detta för dig? FAS III eller?

      Jag förstår att det var mycket nedslående nyheter…=0(

      Vi får hålla tummarna för varandra!

      Mina varmaste Hemikramar ♥

      • Jag skriver:

        Nej, nån fas 3 tänker jag inte hamna i. Jag får väl sitta i ett hörn på jobbet och gråta eller så får de ha mig som maskot. Nä. Jag får ringa till handläggaren. Har just kommit hem från akuten där jag kollades för befarad hjärtinfarkt och befriades efter ett antal timmar. Vårdcentralen får fortsätta utredningen. Något trött. Jag behöver nog ta en paus.
        Trött men vid liv.
        Kram

      • HEMIMAMMA skriver:

        Usch stackars dig vilken pärs… påminner mycket om borreliasymptom… Är du säker på att DU inte har Kronisk Borrelia??

        Differentialdiagnoserna är många, där det visar sig efter flera år att det var Borrelia hela tiden…

        Skönt att du är vid liv men jag önskar att du också fick bli frisk.

        Vad säger de att du har för sjukdom?

        Hemikram ♥

  6. skvitt skriver:

    Dina kommentarer är ju aldrig skräp, så jag fattar inte att WP tar det så. Men jag kollar mina skräp och har bara hittat dig där ett par gånger och det var ett tag sedan sist.

    Kan det vara så att WP är rädda för att jag ska ta upp saken på ett genuint spydigt sätt som jag förmår om jag vill?

    Nej, det är nog inte förklaringen, men jag kan ju rekommendera folk att försöka. Och en annan rekommendation är ju att kollar sina skräpposter, precis som du uppmanar till.

    Kram!
    /Skvitt

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag fattar inte heller varför WP skulle se mina kommentarer som skräp och censurtanken har vi ju redan avhandlat och avfärdat…

      Jag kan bara fortsätta att uppmana till allmän resning mot skräpettikettskampanjen…

      Hemikram ♥

  7. Du får be läkaren kolla din hudfärg. Du börjar likna Hulken…kanske ytterligare en biverkning? Hur var det med din B12-status?
    Kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hemihulken som är LYMEGRÖN 😆

      Jag ska prata med min läkare om B12 i morgon när jag åker till Oslo.

      Tack för att du påminner mig och tack för att du bryr dig!!

      Hemikramar ♥

  8. HEMIMAMMA skriver:

    Jag tänker på bla FGGGMF och Framsnacka.

  9. kao skriver:

    Jävlas WP med oss? Vad sysslar de med?Du och Skvitt är 2 bloggare som ofta hamnar i min skräppost sen några veckor tillbaks. Så nu kollar jag det noga varje dag…
    ….och varför täcker de där långsmala rutorna med mina uppgifter, texter jag skriver till dej och Skvitt, tro? Jag ser ju inte vad jag själv skriver om jag skriver mer än så här. Är som att vara blind och skriva.

    Kram
    Kao

    • HEMIMAMMA skriver:

      ja, jag förstår faktiskt inte heller varför det är på detta viset??

      Men man varnar att våra sidor innehåller osäkert material när man går in från ”utsidan” utan att vara inloggad.

      Hoppas att de blir bättre framöver.

      Hemikram ♥

Kommentera

