HEMIMAMMAS HELIGA VREDE – VAD I HELVETE HÅLLER WORDPRESS PÅ MED??

GOD DAG?? NOT!!! VAD IN I GLÖDHETA HÅLLER WORDPRESS PÅ MED??

NU SÅG JAG ATT MIN FRAMSIDA HAR KAPATS AV EN REKLAM SOM ÄR HELT OINTRESSANT FÖR MIG – SOM WORDPRESS PÅ NÅGOT SÄTT HAR BYTT UT MITT BLOGGTEMA EMOT:

”Fotograferat” med MS Snap:

SÅ SKA INTE MIN SIDA SE UT!!

Så här ska den se ut, detta tema; ”DUSK TIL DAWN”

Med min egen header:

Jag är HELT ointresserad av melodifestivalen och vill INTE göra reklam för den!!

Jag vet att de håller på att bygga om bloggen och det dyker upp allt möjligt trassel i dagarna, men detta accepterar jag INTE

SUPPORTEN FIXA DETTA OMEDELBART!!

Ta bort reklamen och lägg in den vanliga fina sirliga bilden NU!!

JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ NÅGOT KONTRAKT ATT NI FÅR GÖRA MIN BLOGG TILL REKLAMSIDA!!

GOD EFTERMIDDAG!

33 thoughts on “HEMIMAMMAS HELIGA VREDE – VAD I HELVETE HÅLLER WORDPRESS PÅ MED??

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Det konstiga är att om jag ställer in bloggen att visa kolumnen till vänster i stället så dyker den vanliga bilden upp… 😈

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Jag avvaktar en timme och är det inte fixat då så ställer jag om bloggen för jag tänker inte på några villkor göra reklam!!

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Nu byter jag inställning och ser om det ändrar sig då.

  4. HEMIMAMMA skriver:

    Om en timme byter jag tillbaka och ser vad som händer då, för nu ser det ut som det ska förutom ett det är ”felvänt” enligt min smak…

    Vad tycker ni andra??

  5. svantelarvig skriver:

    Felvänt är ordet, har inte sett någon reklam, men nog är det något som händer med WP, Explorer nian tjatar hela tiden om att den bara visar säkert innehåll när jag är inne på min nya blogg. Ibland är jag inloggad, ibland inte. Jag tror vi väntar med att göra något åt bloggen i kväll. Höres i morgon istället.
    Svante

    • HEMIMAMMA skriver:

      Det blidde visst lite bloggfix i alla fall…

      *haha*

      Snart är det du som lär mig 😆

      Varma Hemikramar ♥

    • skvitt skriver:

      Ladda hem Google Chrome och använd den istället för Internet Explorer (nian eller vilken som helst). Alla dina favoriter kan du importera så det är inga problem. Det enda är en viss känsla av att vara bortkommen innan man vänjer sig, men sen vill man inte ha något annat.

      Sen vill jag uppmana alla som läser Hemis inlägg att sprida detta på FB för vi ska aldrig acceptera att en portal bär sig åt på detta vis.

      /Skvitt

      • HEMIMAMMA skriver:

        Jag har Google chrome…. =0(

        Hemikram ♥

      • skvitt skriver:

        Det var Svante jag tänkte på därför att han skrev att: ”Explorer nian tjatar hela tiden om att den bara visar säkert innehåll när jag är inne på min nya blogg.”
        Med Chrome bör han slippa det. Det är ju sådant som är så typiskt för Microsoft.

        Kram!
        /Skvitt

      • HEMIMAMMA skriver:

        Ah! Jag ber om ursäkt att jag hamnade i er parlay… Så är det när man svara på kommentarer inne i adminpanelen… =0)

        Hemikram ♥

      • skvitt skriver:

        Helt OK och så kunde jag ju därmed få glädja mig åt att få reda på att även du så vist har övergivit IE.

        Kram!
        /Skvit

      • HEMIMAMMA skriver:

        Det var länge sedan… numera kör jag Chrome och Firefox sida vid sida…

        Hemikram ♥

  6. Jag skriver:

    Mysko! Ja, inte vill man ha reklam på sin sida inte, då skulle jag lägga ner direkt. Din sida är tvärtom mot för vad den brukar vara. Jag störs av att det återigen är en blandning av svenska och engelska lite här och var.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, det var en inställning jag gjorde i förhoppningen att ”reklamen” skulle försvinna…

      Jag störs också av svingliskan 👿

      Hemikramar ♥

  7. kao skriver:

    Samma hos mej. Fattar inte vad de håller på med!!!!! DEssutom får jag ‘error’ – ‘gå till din adm.sida eller blogg’. Jag tänker INTE göra gratisreklam för nåt jag inte gillar!

    Det här ¨ett sätt att strypa det fria ordet – vår yttranfeftrihet på nätet” = Take it or eave it. Det är högre krafter som bestämmerföver vår s.k yttrandefrihet på nätet1. Å det blir än värre med FRA-lagen och allt annat skt som naggar demokratin alltmer i kanterna.

    Det listiga med det hela är ju att vi i Europa försöker få odemokratiska stater att ha det lika ‘fritt’ som vi´. Me3n det är en chimätr. Viär blåst allihop. Men vi dks kämpa för våra rättigheter som står inskrivna i grundlagen. XSom du vet behövs 2 riksdagsval emellan för att ändra på en sådan…’

    jag tror att vi fria bloggare är egtt ”hot” mot de som bestämmer – och det är Inte bara regering å riksdag. Detn ligger på ett högre plan. Se http://www.bilderberggruppen.se och helza jävla EU-skiten!!!!

    Kramar
    kao

  8. kao skriver:

    Ursäkta mina slarvskrivningar mellan varven. Jag vet hur man stavar och formulerar sej, men ibland har jag för bråttom….

    Kzao

  9. Anthonsson skriver:

    Läs deras användarpolicy! I annat fall skaffa egen domän. Kostar inte mer än några hundra.

  10. svantelarvig skriver:


    Hittade den med höghus i Vällingby med Birgitta Andersson.
    Svante

  11. svantelarvig skriver:

    Kommer du ihåg att du sa att jag skulle se videon för WordPress, under den videon fanns en notis om att ta kontroll över din egen domän, det skulle kosta 17 dollar året.
    Svante

  12. HEMIMAMMA skriver:

    Jag försökte nyss att ställa in den gamla inställningen med tji fick jag, då var reklamen där igen, så jag går tillbaka till vänstertrafik…

  13. […] Eftersom WordPress påtvingar min blogg att göra reklam mot min vilja – så håller jag vänstertrafik i kolumnen ett tag… Jag prövar om […]

  14. alvfe skriver:

    blääk så pestigt ..men bra att jag är förvarnad

  15. kickie skriver:

    jag har inte råkat ut för ngt konstigt än så länge. Men wordpress kan inte hålla på hur som helst. Går inte o va säker på att det går o blogga här i framtiden heller. Sätter in detta på facebook.

    Ha de gött vännen!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack för ditt stöd! jag tror nog att WP kommer att vara relativt ”säkert” framöver… det är den tekniskt och utseendemässigt överlägsnaste bloggportalen i alla fall…

      Hemikram ♥

Kommentera

