Hemimammas tankar – Det bubblar upp saker… Varsågod Mogi =0)

GOD AFTON!! Igår så for jag runt och delade ut pilar (taget från Facebook) till hög som låg,

dels för att skänka lite glädje, men också som ett experiment för att se hur fort och i vilken omfattning saker sprider sig här på WP i jämförelse med hur snabbt nyheter spreds på AB blogg.

skjut den här pilen ▬▬▬►till alla Du bryr dig om. Om du får 5 tillbaka, är du verkligen älskad ; )
♥¸.•´¯`♥ **
(⁀‵⁀) ~ ~ ~.
`⋎´ `¸.•°*”˜˜”*°•`

Till min stora glädje visade det sig att det spred sig ganska vitt och brett.  Det känns skönt att veta det, den dag vi har nyheter typ Annika Holmqvist och ”Klamydiabrevet” att springa budkavle och oroa makthavare med. Det gjorde också att jag lättare hittar folk visade det sig så nu har jag spårat upp MOGIS BUBBLOR och hennes inlägg om denna fluga jag startade. (och hon har självfallet rätt i sin slutsats)

Dock kom vi in på annat och eftersom jag är snäll och tycker om att göra folk glada så bestämde jag mig för att göra detta för MOGI

Hon gillar ju bubblor. Jag älskar havet, vatten, blått och bubblor…

Jag har en massa balla bilder på bubblor, som jag vill ge henne och då gör jag det på detta sätt.

Jag hoppas att du uppskattar gesten… och du får kopiera dem och använda dem om du vill =0)

Jag gillar ljuset i denna bilden…

Jag gillar färgen i denna…

Jag gillar kompositionen i denna…

Är det början eller slutet på en bubbla??

Sist men inte minst….

Jag hoppas att du ska tycka om bubblorna!!

GOD AFTON!!

14 thoughts on “Hemimammas tankar – Det bubblar upp saker… Varsågod Mogi =0)

  1. mogi skriver:

    Åååhh, vad vackert och snällt!!! Tack Hemmi…
    Min dotter E har gjort flera liknande vattenbilder med sin kamera och eftersom jag älskar vatten gör dessa bilder mig glad (både hennes och dina menar jag då)
    Vatten är så rofyllt att se på och lyssna till ♥♥♥

    Tacksamma sommarkramar från Mogi

    • HEMIMAMMA skriver:

      Vatten, is och eld, går jag igång på big time!!

      Har du lagt ut din dotters vattenbilder någon gång??

      porlande vatten, och sprakande eld är rena meditationen att lyssna till…

      Glada att göra gladhemikramar ♥

      • mogi skriver:

        E brukar lägga ut bilderna på sin blogg…
        Den får hon ha för sig, så jag delar inte med mig av förtroendet att få läsa där… Tyvärr ..

        Sommarkramar från Mogi

      • HEMIMAMMA skriver:

        Det är lugnt och jag har full förståelse =0)

  2. Grevinnan Blåst skriver:

    Underbara bilder ♥
    Jag tycker att det du nu gjorde för Mogi var en helt fantastisk gest. Och den värmer långt in i hjärtat.

    RozieKramar till dig, du fina Hemimamma ♥

    • HEMIMAMMA skriver:

      Det kommer ett liknande till dig senare… jag har inte glömt att du hjälpte mig med dina magiska synvillebilder efter Kettu-kriget innan jag förstod att du var Rozie…
      Jag lovade dig redan då, att ge dig ett inlägg med mina bästa bilder, men jag har inte hunnit sätta ihop och leta reda på alla bilder tidigare, eftersom jag haft så fullt upp med att hjälpa bloggen.
      Men nu börjar det lugna ner sig eftersom det nu handlar om att hjälpa till med design i stället för att flytta hela bloggar.
      Så nu, as we speak, så sitter jag och bläddrar på min hårddisk =0)
      (vilket sammanträffande?)

      Hemikramar ♥

  3. pluppa skriver:

    Underbart 🙂

    Kramar/Pluppis

  4. Grevinnan Blåst skriver:

    Spännande… 😉

    RozieKramar tillbaka ♥

  5. Britta skriver:

    Vackra bubblor och fin gest!

  6. mariadesuede skriver:

    Jag kommer att ha en ateljé nästa àr, ska ta upp màlningen igen… Jag gillar vattenfotografier, men framförallt fotografera blommor efter regnet…

    Kommer du ihàg min blàhaj? Den tavlan har jag fortfarande kvar, den bästa tavlan som jag nàgonsin har gjort, mycket vatten och blàtt, fast det är ju iahvet… Skulle du vilja ha den? Kan ta med den när jag kommer till Sverige i àr…

    Fast titta in pà mitt senaste inlägg, jag tog ett kort pà Jimmy imorse, lade till en text… Se själv

    http://utlandssvenska.wordpress.com/2011/07/09/forbannad/

    örnkramar 🙂

    • HEMIMAMMA skriver:

      Åh vad roligt om du tar upp ditt måleri! Det är viktigt att man får utlopp för sin kreativitet =0)
      Visst vill jag ha din tavla om du kan och har ”råd” att avvara den…
      Jag hoppas att du kommer att kunna stanna längre än förra året?

      Hemikramar ♥

Kommentera

