HEMIMAMMAS KAMP – FÖRTAL, Någon utger sig för att vara jag och skickar hatmail

angel_loves.png

GOD AFTON!!

Detta är ett referat från ett privat mail till min privata mailadress. Det är från WINCH.

Detta är vad han berättar:

Jag har precis mailat dig på hemimamma666@hotmail.com
men du svarar här äntligen. Tack
Antingen driver du med mig eller någon flippar som fan. Det började när jag bad dig ta bort min länk. Jag fick skitkränkande mail i ditt namn. 
Sen började Faye och Lee skicka mail till mig men det är inte allt. 
Ska ut en runda men jag är tbx och ska visa dig mer.
Tittade in på din AB blogg och häpnar.
Jag häpnar arslet av mig.
Smart är jag inte. Jag är ju en vanlig döing som dig. Men tack för komplimanget.
Måste hinna köpa dricka innan affärn stänger. Hoppas jag lyckas få svar och du mer fakta.
ha d g”

JAG SVARADE HONOM:

Den mailen du refererar till är inte min. Min mail är denna eller Hemimamma@hotmail.se.

Jag har ingen annan och vill inte bråka med någon, men jag försvarar mig när någon djävlas.

Någon annan måste driva med både dig och mig.

Du vet mitt privata namn, det vet ingen annan.

Kan det vara Kettu? Är du och hon i luven på varandra?

Menar du att det inte är DU som kommenterat på AB???

JAG SKREV DESSUTOM ETT MAIL FRÅN MIN HEMIMAMMAADRESS

Här får du en mail från min andra officiella mailadress.

Jag svär på Min mors och Emmas grav att jag aldrig skickat dig mail på något annat sätt.

Hemimamma

DESSUTOM SKICKADE JAG ETT MAIL TILL DEN PÅSTÅDDA ADRESSEN

Jag har blivit medvetandegjord att detta konto skickar hatmail till olika personer och utger sig för att vara jag.

Sluta med detta eller så kommer jag att polisanmäla saken.

VERKLIGA Hemimamma

NU BEHÖVER JAG VETA VEM SOM FÅTT MAIL PÅ DETTA SÄTT I ”MITT” NAMN OCH VAD SOM SAGTS. VAD ÄR DET FÖR FÖRTALSKAMPANJ SOM PÅGÅR???

ÅTERIGEN JAG SVÄR VID MITT BARNS GRAV ATT JAG ALDRIG SKULLE GÖRA NÅGOT DYLIKT…

NÅGON MÅSTE HA ISCENSATT DETTA ”BUS-STRECK” MEN DET ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE. JAG ÅTERKOMMER NÄR NY INFORMATION DYKER UPP OCH JAG HOPPAS ATT NI KAN BERÄTTA ANTIGEN HÄR ELLER PÅ SNACK ELLER MIN HEMIMAMMAMAILADRESS

HEMIMAMMA@HOTMAIL.SE

troll.jpg

JAG BER OM URSÄKT FÖR DET SOM PASSERAT OCH HOPPAS FÖRTVIVLAT ATT BLI TRODD.

HEMIMAMMA

19 thoughts on “HEMIMAMMAS KAMP – FÖRTAL, Någon utger sig för att vara jag och skickar hatmail

  1. arrami54 skriver:

    …förstår din irritation, men du slipper dylikt på WP…där ser man enklare ”vem” som ”spökar”! 😉 Man blir mer och mer övertygad om att AB gör rätt som lägger ned sin blogg…för mycket primitiv skit där!
    En del människor njuter av de enkla principerna, mår de dåligt psykiskt så vill de att andra mår sämre!
    Helt likartat visavi ”moderater” som tror världen blir vackrare enligt principen: ”Sänker vi andras ekonomi så växer min! …dem de där andra klarar sig på svältgränsen!”
    …smått folk som du inte skall låta ta ner dig! 🙂

    Kram.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag tycker det är obehagligt när andra sprider skit i mitt namn…
      och att någon skaffar en hotmail i mitt namn kan jag ju tyvärr inte stoppa här på WP

      Men visst kan man lättare se och stoppa ”trollen” här.
      Jag tror att du kan ha rätt om motivet… Visst är det sjukt att lidande människor vill orsaka andra människor lidande?

      De tar inte ner mig, det gör de bara om folk tror på vad denne sjuka människa skriver när den låtsas vara jag.

      Hemikramar i natten. ♥

  2. ghostopinion skriver:

    Jag tror dig och beklagar att du råkat ut för sån där skit. Det tar ner humöret och det går åt en massa energi som kunde användas bättre.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, tex att hjälpa bloggare att flytta och fixa till sina bloggar =0(

      Jag hoppas att mitt rykte är så pass substantiellt att folk fattar att nåt är galet om de får hatmail från ”mig”

      Det kan ju ställa till med hur mycket skada som helst teoretiskt. Jag har märkt en ”drop” i läsare och kommentarer de sista månaderna,
      men jag har inte tidigare haft något att ta på men nu misstänker jag att denne Hemi 666 har ställt tioll med trassel under en längre tid än jag känt till…

      och hur botar man sådan skada?? Tips?

      Hemikramar ♥

  3. Förstår att du blir illa berörd och arg när andra beter sig som svin i ditt namn.
    Men alla som följer din blogg måste ju förstå att det inte är du.
    Det är ju inte alls något man skulle sätta i samband med den Hemimammma jag följer på bloggen.
    Kram!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Gud jag hoppas att du har rätt, men jag är rädd att min bloggs statistik gått ner,
      de senaste två månaderna och jag har inte förstått tidigare varför….

      Men nu undrar jag ju om det inte finns en liten Hemi666 som intrigerat utan att jag känt till det??

      Och hur får jag veta? eller reparerar den skada som gjorts?

      Hemikramar ♥

  4. UrbanochKarin skriver:

    Läskigt sånt här. Ingen aning hur man kan få reda på vem?
    Fortsätter det så polisanmäl, det skulle jag ha gjort.
    Samtidigt håller jag med Libra, att de som följer dig förstår att det inte är dina mail.
    Trevlig Måndag, hur trevlig en så´n nu kan vara 🙂
    Kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Just denna måndag är extra orolig, eftersom min son ligger på operationsbordet… så i natt har jag inte sovit alls…
      Men nuförtiden får bara EN förälder vara med vid operationen har du hört något så galet??
      Min son är 9 år och bor hälften av sin tid hos sin pappa, så då valde vi att pappa skulle vara med…
      Eftersom jag har mina två små i mitt nya äktenskap… som inte är lätta att lämna
      men orolig ändå är jag och sonen ringde i morse för att berätta att han var på plats…

      Så just nu är jag ganska upprörd…

      Hemikramar ♥

  5. imsy skriver:

    Statistiken har nog gått ner för oss alla sedan det meddelades att AB-bloggen ska läggas ner. Den som härjar i ditt namn tror jag säkert är Kettu. Hon måste väl hitta på nya sätt att vara taskig på när det inte går på AB-bloggen längre. Håller tummarna för din son!

    Kram!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, men det började redan INNAN beskedet från AB blogg kom… Men jag vet att det gått ner för alla.
      Förhoppningsvis ökar cirkulationen på bloggen vartefter folket lär sig hur allt fungerar.
      Jag misstänker också att det kan vara Kettu och jag hoppas verkligen att folk fattar det.

      För ingen har varit lika överjävlig som hon var. Ett helt oresonligt hat.

      Tack Imsy för din goda tanke för min son!! Det värmer ♥

      Hemikramar ♥

  6. bappolotzas skriver:

    Cybertrollen är svårt att bli av med o att undvika.. hoppas trollet i fråga går så långt att du får nöjet att polisanmäla!.. i vilket fall som helst så tycker jag att du ska ta kontakt med trollets internetoperatör och påtala att de ger utrymme till en bedragare..

    Ha en fin midsommar!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Personen fortsätter att förpesta min tillvara fast på min privata mail just nu, så vem det är. är det inte någon tvekan om…

      Hur får man veta vad för internetoperatör någon har??

      Ha en bra midsommar du också Bappo och vi ses!!

      Hemikramar ♥

  7. svorskan skriver:

    Fy vad elakt att skicka mail i ditt namn. Jag har inte fått något, och om jag får från den adressen ska jag kasta det.
    Jag hoppas innerligt att operationen gick bra. Det låter som tokkorkade regler.
    Vill önska dej en Glad midsommar :
    http://framsnacka.wordpress.com/2011/06/24/glad-midsommar/
    Kraaaaaaaaaaamar och allt gott till dej!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, den gick helt strålande! En ”oberörd” som ringde och rapporterade senare =0)

      Jag kan inte förstå vem som hittar på alla galna regler för sjuka och deras anhöriga??

      Jag hoppas verkligen att du slipper dessa mail, för det jag fått rapporterat är INTE roligt.

      Massa hemikramar och en glad midsommar till dig med käraste goa Carina ♥

  8. […] skämtade med Lindalou om saken häromdagen och har börjat få konstiga mail igen… och av en händelse fick jag syn på ett livstecken från Winch som skrämmer mig från […]

  9. samsung corby skriver:

    That was informative writing..

  10. I believe you are right completely!!

Kommentera

