HEMIMAMMAS KAMP – FÖRTAL, Någon utger sig för att vara jag och skickar hatmail AB VERSIONEN

GOD AFTON!! Detta är ett referat från ett privat mail till min privata mailadress. Det är från WINCH.

Detta är vad han berättar:

”Jag har precis mailat dig på hemimamma666@hotmail.com

men du svarar här äntligen. Tack
Antingen driver du med mig eller någon flippar som fan. Det började när jag bad dig ta bort min länk. Jag fick skitkränkande mail i ditt namn. 
Sen började Faye och Lee skicka mail till mig men det är inte allt. 
Ska ut en runda men jag är tbx och ska visa dig mer.
Tittade in på din AB blogg och häpnar.
Jag häpnar arslet av mig.
Smart är jag inte. Jag är ju en vanlig döing som dig. Men tack för komplimanget.
Måste hinna köpa dricka innan affärn stänger. Hoppas jag lyckas få svar och du mer fakta.

ha d g”

JAG SVARADE HONOM:

Den mailen du refererar till är inte min. Min mail är denna eller Hemimamma@hotmail.se.

Jag har ingen annan och vill inte bråka med någon, men jag försvarar mig när någon djävlas.

Någon annan måste driva med både dig och mig.

Du vet mitt privata namn, det vet ingen annan.

Kan det vara Kettu? Är du och hon i luven på varandra?

Menar du att det inte är DU som kommenterat på AB???

JAG SKREV DESSUTOM ETT MAIL FRÅN MIN HEMIMAMMAADRESS

Här får du en mail från min andra officiella mailadress.

Jag svär på Min mors och Emmas grav att jag aldrig skickat dig mail på något annat sätt.

Hemimamma

DESSUTOM SKICKADE JAG ETT MAIL TILL DEN PÅSTÅDDA ADRESSEN 

Jag har blivit medvetandegjord att detta konto skickar hatmail till olika personer och utger sig för att vara jag.

Sluta med detta eller så kommer jag att polisanmäla saken.

VERKLIGA Hemimamma

NU BEHÖVER JAG VETA VEM SOM FÅTT MAIL PÅ DETTA SÄTT I ”MITT” NAMN OCH VAD SOM SAGTS. VAD ÄR DET FÖR FÖRTALSKAMPANJ SOM PÅGÅR???

ÅTERIGEN JAG SVÄR VID MITT BARNS GRAV ATT JAG ALDRIG SKULLE GÖRA NÅGOT DYLIKT…

NÅGON MÅSTE HA ISCENSATT DETTA ”BUSSTRÄCK” MEN DET ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE. JAG ÅTERKOMMER NÄR NY INFORMATION DYKER UPP OCH JAG HOPPAS ATT NI KAN BERÄTTA ANTIGEN HÄR ELLER PÅ SNACK ELLER MIN HEMIMAMMAMAILADRESS

HEMIMAMMA@HOTMAIL.SE

troll.jpg

JAG BER OM URSÄKT FÖR DET SOM PASSERAT OCH HOPPAS FÖRTVIVLAT ATT BLI TRODD.

HEMIMAMMA

10 thoughts on “HEMIMAMMAS KAMP – FÖRTAL, Någon utger sig för att vara jag och skickar hatmail AB VERSIONEN

  1. HEMIMAMMA skriver:

    VEM HAR FÅTT MAIL I MITT NAMN??

  2. Skvitt skriver:

    Tragiskt att folk inte har annat för sig. Måtte småtte plåtte, vilket betyder ”måste vara små plotterputtifnasker som gör så”.Det är ju självklart att Winch blir förbannad om han får elaka mail och tror att det är du! Ni är båda offer för någon störd människa.Till Winch vill jag säga, gott med ett livstecken från dig. Maila mig om du vill eller ge dig till känna på min blogg! Vi har ju alltid kommit överens. Jag och Hemimamma har också alltid gjort. Jag vill inte att det ändras!skvitt@dr.comhttp://skvitts.wordpress.comKram på er båda (fast jag vet att Winch inte vill ha en kram från en man, 😉 trots att den bara är digital, föråt Winch!)!/Skvitt

    • HEMIMAMMA skriver:

      Det är tur att vi har haft kontakt förut och har kanaler att nå varandra i sådana här lägen.Det är jävligt obehagligt att någon utger sig för att vara jag och skickar skit till andra!!JAG VILL Å DET BESTÄMDASTE DEMENTERA ATT JAG SKULLE GÖRA DYLIKT.Hemikramar till dig Skvitt ♥

  3. Michael Gajditza skriver:

    Hej hopp i natten! Inte för att det har med detta att göra men här har du det som blir min nya bloggadress: http://svemykon.info kort och gott.Hoppas allt, bortsett från ovan, är bra med dig!? Kram Micke

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hejsan Micke jag var VÄLDIGT orolig att förlora dig i flyttvillervallan så jag är dig evigt tacksam att du ger mig adressen. jag ska hålla koll på dig därinne och jag hoppas få se dig då och då även hos mig??Om man bortser från det sista dygnens turbulens så mår jag ganska bra. Min operation ställdes in (för jag var sjuk när det skulle ske) så nu kan jag bada i sommar. Som du säkert gissat så har jag förstås ett gäng bloggar på WP att leka med… jag finns på Blogspot och Metro också men tyngdpunkten kommer att ligga på WP.Där finns nu också SOLIDARITETSTANKEN och jag skulle vilja bjuda in dig att skriva där om du vill om rättsliga saker i den mån du orkar vill och hinner. fast kanske inte så avancerat som du gör på myndighetskontrollen utan lite enklare där du förklarar olika lagar och dess applikationer tex…Du vet sånt där jag brukar fråga dig om?? =0)Tänk på saken.Massor av hemikramar ♥

  4. HEMIMAMMA skriver:

    Jag vill fortfarande få veta vem eller vilka som fått mail i ”Mitt” namn, med förolämpningar?

  5. Sirpa skriver:

    Heej vännen!Men herregud vad sjukt..jag blir heligt förbannad över att du ska behöva ödsla energi på sådant här,tyvärr är du ju illa tvungen att dementera..suck..jag har aldrig fått några ”konstiga” kommentarer i ditt namn och skulle det hända så förstår jag ju att det inte är du! Berättar genast för dig OM det händer!Kraaaaam och hoppas att det blir slut på eländet ögonaböj..grrrr!

  6. […] det Winch (minns ni honom?) eller Kettu (minns ni henne?) och hennes vidriga påhopp på mig? eller någon […]

Kommentera

