Hemimammas Hetsiga Humör – Uppdatering i byggplaner…

GOD AFTON, DAG, eller morgon…. Nu håller jag som bäst med att tapetsera om mina bloggar…

Stommarna är resta, väggar är byggda och fönstren till mina grannar är insatta…

Posten är eftersänd och snart blir det dags att planera för inflyttningsfest…

Så här ser det ut i min nya blogg HEMIMAMMAS MUSIK & MEDIA:

http://hemimammasmusik.wordpress.com/2011/06/16/hemimammas-musik-jag-ska-aldrig-bli-kar-igen/

DEN KOMMER JAG VARA GANSKA SÅ AKTIV PÅ UNDER SOMMAREN…

Politiken på HEMIMAMMA kommer att minska nu när engagemanget i SOLIDARITETSTANKEN kan få fullt utlopp med nya förmågor…

Förhoppningsvis så ska jag skriva nästa del i DRAKEN också inne på Hemimammmas prosa och poesi

Hemimammas mat & tårtor kommer förhoppningsvis förgyllas av min femårsdagsbröllopstårta =0)

Och på MITTIMATEN kommer vi locka er med läckra recept från hela tantgänget =0)

På  Hemimammas Livslånga Lärande så hoppas jag kunna fortsätta med mina faktainlägg om spännande ämnen och personer.

Hemimamma Blogspot och Hemimamma Metro lär det dyka upp sporadiska ideer och tankar och kommer mest att vara kanaler till de vänner som finns på blogspot och metro…

På privatsidan, så hoppas jag att få bada massor nu när operationen blev inställd och att utbyggnadsplanerna av vårt lilla hus här hemma på Junibacken, ska flyta på utan att något krånglar och att sommarfesten blir lika glad som vanligt…

En glad sommar önskar jag er alla och jag hoppas att era bloggflyttar har gått bra och ni kommer att trivas!!

VI SES NÄR VI RÅKAS =0)

//Hemimamma

20 thoughts on “Hemimammas Hetsiga Humör – Uppdatering i byggplaner…

  1. sjokvist skriver:

    Får återkomma och kolla dina sidor, ska iväg och göra ryggmätning.

    BS Hej Hemi !!!

    Kolla på Försäkringskassans sida under ”privatpersoner”, ”tandvård”, kolla dom här länkarna : http://www.forsakringskassan.se/tandvard/statligt_tandvardsstod,

    skriver med detta men kolla samma under ditt landstings sida för det finns där :

    http://www.vgregion.se/upload/Tandv%E5rdsenheten/Gamla%20Regelverk/Regelverk%20f%F6r%20S%E4rskilt%20Tandv%E5rdsst%F6d%2020100401%201.1.pdf

    Kan jag hjälpa till med nåt mera, kan jag luska fram det.

    Kramar

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hejsan Agnetha!! Tack så mycket för länkarna, du är en klippa!! Jag ska vidarebefordra dem till maken…

      Skönt att du är så kunnig att söka information i vårdapparaterna!!

      Massor av tacksamma Hemikramar ♥

  2. skvitt skriver:

    Kul du börjar skriva igen, men hinner inte läsa just nu!
    Kram!
    /Skvitt

  3. sjokvist skriver:

    BS Haha, här skiftar det snabbt för nu har han fått reda på att han har fortsatt jobb i höst och tills vidare ! Blir knasig på allt osäkert hela tiden. Eller knasigare går kanske inte att bli ???

    Så ledsamt Hemi, vet ju hur det känns att vilja göra nåt men inte kunna. Är man sjuk så är man. Dina ungar lär väl få tårta bara du kommer på benen.

    ♥ Krya-på-dig-Kramar ♥

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag hoppas orka och hinna innan sommarfesten, för det tar ju en tids förberedelser att göra en snygg tårta…
      5 årig bröllopsdag och makens 40 års dag på samma gång, så det förpliktigar ju…

      Hoppas att det får fortsätta vara stabilt hos er framöver, för det måste ju göra att man mår bättre, även när man har ont?

      Massor av hemikramar ♥

  4. svorskan skriver:

    M a o, här kan vad som helst hända, och du är beredd! 🙂 Idag är jag smurfig det har jag inte varit på väldigt länge. Jag hoppas få smurfa in på en massa av dina intressanta sidor. En härlig sommar önskar jag dej!
    Kramar och ALLT gott till dej!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Då ska jag med nöje smurfa med dig!! Jag älskade de små gynnarna när jag vara barn och läste alla albumen jämsides med alla faktaböcker (*jag gillar inte faktaböcker, buttersmurfen*)

      VAD som helst kan hända det har du HELT rätt i så var beredd =0)

      Massor av smurfkramar till svorksmurfan ♥ från Hemismurfan

  5. mariadesuede skriver:

    Jag tänker ägna maximalt av min tid till att skriva pà min lediga tid, i helgen ska jag lägga in min första artikel pà Wikio…

    Vi ses..

    Örnkramar

  6. sjokvist skriver:

    BS Tack detsamma , goa Hemi !!!!

    Kramas

  7. Du har tusen järn i elden ser jag. Kan inte undgå att bli imponerad av din energi. Fortsätter följa dig så klart. Och ska försöka titta in på alla dina olika sidor/bloggar.
    Ha en fortsatt skön helg nu!
    Kram =)

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag försöker att lära mig hur allt ska gå till här på WP både för m in egen skull och för andras =0)

      Ha en underbar helg själv…

      Hemikramar ♥

  8. riddrickmadooxx skriver:

    hej, har gått igenom lite vad du skriver och de finns ju massor, kul läsning.
    mvh madooxx men numera http://riddrick.wordpress.com/ pga strul=(

  9. ghostopinion skriver:

    Önskar jag hade din känsla för heminredning.

Kommentera

