HEMIMAMMAS TANKAR – JAHA, DÅ SKA MAN SKAPA VARDAG??

GOD AFTON!! DETTA ÄR ETT KOPIERAT INLÄGG FRÅN DEN DÖDSDÖMDA BLOGGEN HEMIMAMMA

EN RÄDDNINGSAKTION INNAN DEN VANLIGA TAS BORT…


Hur går det för oss alla?? kommer ni någon vart med era flyttar?

Själv begick jag misstaget att inte titta efter vad gränsen för uppladdat material låg, när jag skulle exportera Hemimamma… =0(

Så nu hänger alla mina filer i luften…. och jag vet inte vart det landar….

Kanske jag får exportera till blogspot i stället?? skit i så fall =0(

Jag kommer att titta till er alla så småningom, när jag känner att jag börjar få koll på denna bloggportal..

HEMIKRAMAR ♥

14 thoughts on “HEMIMAMMAS TANKAR – JAHA, DÅ SKA MAN SKAPA VARDAG??

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Urban Medin

    Hej, jo det går bra. Såg att du lagt in detta nu på min blogg och du ligger överst där 🙂
    Ja där alltså, på min blogg haha
    Har traskat och handlat idag och krånglat med bloggen som en galning, men nu börjar det fungera riktigt bra. Trodde ett tag AB-trollen följt med mig. Fick aldrig någon ordning där på bloggarna (ruskar på huvudet).
    Ha en skön helg 🙂

    20 maj, 2011 kl. 02:15 (Redigera)

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      TÄNK ATT JAG SKA VARA SÅ FÖRMER ATT JAG SÄTTER MIG PÅ ANDRA? =0)

      JAG BÖRJAR SÅ SMÅTT ATT FÅ UPP ÅNGAN JAG MED… FAST JAG ÄR FÖRTVIVLAD ATT JAG INTE FÅR MED MIG HEMIMAMMAFILERNA… =0(

      HEMIKRAM ♥

      20 maj, 2011 kl. 03:41 (Redigera)

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Snejky

    Hellojs..
    Jag kan rekommendera blogspot.
    Jag hoppas du har en go helg.
    Kramen

    20 maj, 2011 kl. 02:18 (Redigera)

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      HEJSAN SNEJKY!!

      NÄR JAG FÅTT KOLLA PÅ ALLT HÄR, SÅ SKA JAG KOLLA HUR MAN TAR SIG DIT…

      HA EN GO HELG DU MED!!

      HEMIKRAMAR ♥

      20 maj, 2011 kl. 03:39 (Redigera)

  3. HEMIMAMMA skriver:

    glamouramamama

    Åh gud, ja lätt är det inte, men du har en snygg bakgrund iaf…jag letar fortfarande febrilt efter hur tusan man fixar en snygg bakgrund… hjälp?

    20 maj, 2011 kl. 03:03 (Redigera)

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      GÅ IN UNDER UTSEENDE – BAKGRUND- LADDA UPP EN STOR BILD 600 PIXLAR BRED ELLER MER SÅ FÅR DU EN SNYGG BAKGRUND

      DU FÅR FRÅGA MER SPECIFIKT HUR DU VILL HA DET NÄR DU KOMMIT SÅ LÅNGT OK?

      HEMIKRAM ♥

      20 maj, 2011 kl. 03:38 (Redigera)

  4. HEMIMAMMA skriver:

    LuddesMorsa

    Hej!

    Testar om det går att kommentera oinloggad också.
    Hur har Du gjort för att få Din blogg så snygg och lik den Du hade på AB?
    ‘Och, åh, man kan lägga in sina favvobloggar i högerspalten också ser jag! Det måste jag försöka lista ut hur man gör också.

    Morsankramar!

    20 maj, 2011 kl. 03:55 (Redigera)

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      HEJ MORSAN!!

      JAG HAR BLOGGTEMAT ”Modularity Lite ” OCH JAG HAR LADDAT UPP MIN GAMLA AB HEADER OCH EN BAKGRUNDSBILD SOM ÄR STÖRRE ÄN 600 PIXLAR.
      I MITT SENASTE INLÄGG PÅ AB SÅ SER DU HUR MAN LÄGGER IN VÄNNERNA…

      HEMIKRAMAR ♥

  5. HEMIMAMMA skriver:

    Gloria Mundi

    Kan du inte bara exportera OM då? Jag tog ett halvår i taget men med tanke på hur mkt du skrivit borde du ta tre månader i taget.

    Man kan väl exportera hur många ggr som helst?

    20 maj, 2011 kl. 10:34 (Redigera)
    Svara

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      jag fixade så jag har månadsvis exportfiler, men min senaste uppladdning ”hänger i luften” s.a.s.

      jag har bett supporten att stoppa den men inget händer så nu väntar jag bara…

      hemikram ♥

      20 maj, 2011 kl. 11:22 (Redigera)

  6. HEMIMAMMA skriver:

    madooxx

    hej, jag måste bara fråga då din blogg hamnar under wordpress.com/tags/aftonbladetblogg , hur gör man jag skriger som alla anrd aftonbaldetblogg i etikettrutan men inte hamnar mina där, mycket frustrerande, även om jag skriver för mig själv så är e kul att få läsare juh. tacksam för svar. mvh madooxx

    21 maj, 2011 kl. 04:58 (Redigera)

    • HEMIMAMMA skriver:

      HEMIMAMMA

      du taggar inläggen med ordet aftonbladet blogg tryck på ”inläggsettiketter” och skriv in ordet…

      Hör av dig och berätta hur det går…

      Hemikram ♥

  7. HEMIMAMMA skriver:

    Madooxx

    Har gjort de men de funkar ändo inte. Å sen märkte jag att de inte funkar om man trycker på mitt namn madooxx man kommer till en nerlagd sida, jag vill ju koppla min nya adress till namnet. Ha de bäst.

    22 maj, 2011 kl. 06:35 (Redigera)

Kommentera

