HEMIMAMMAS HETSIGA HUMÖR – KLAGOSÅNG

DETTA ÄR EN KLAGOTEXT…

I MIN VANLIGA BLOGG HEMIMAMMA SOM JAG SKAPADE FÖRST FICK JAG DENNA VARNING FÖR ETT PAR TIMMER SEDAN:

Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.

NÄR JAG GÖR DET SÅ FÅR JAG INGET SVAR OCH JAG FÅR INGEN FÖRKLARING VAD SOM ÄR FEL OCH VARFÖR.

ALLTSEDAN DESS HAR JAG INTE KUNNAT SKRIVA ETT INLÄGG ELLER ÄNDRA BLAND MINA LÄNKAR DÄR.

DETTA INNEBÄR ATT JAG KOMMER ATT LÄGGA NER DEN BLOGGEN OCH ÅTERSKAPA EN NY HEMI SOM HUVUDBLOGG.

JAG HOPPAS ATT NI ALLA TAR DETTA SOM EN VARNING OCH ATT NI HAR ÖVERSEENDE.

HEMIKRAMAR TILL ALLA MINA LÄSARE

One thought on “HEMIMAMMAS HETSIGA HUMÖR – KLAGOSÅNG

  1. HEMIMAMMA skriver:

    VILKET BLIR DENNA BLOGG…

    JAG HAR DESSUTOM SKAPAT EN HEMIMAMMA PÅ BLOGSPOT.

    http://hemimammas.blogspot.com/

    DEN LÄNKEN LIGGER NU DÄR DET TIDIGARE VARIT WP

    HEMIKRAM TILL ALLA LÄSARE ♥

Kommentera

