Hemimammas snabba slängar – "KVÄLLEN ÄR DIN" – Hemimammas frågelåda… =0)

Lightning_Iconwhite.PNG

Aj fan, det slog mig att…

JAG ÄLSKAR TV4’S NYA LÖRDAGSSATSNING!!

”KVÄLLEN ÄR DIN”

Jag blev så berörd av att se alla goda människor belönas för sina ”dåd” med att få sina drömmar uppfyllda…

Hemimamma med tårar i ögonen, dristade sig att säga till maken:

”Jag önskar att jag fick komma dit och att jag fick sjunga ”House of the rising sun” och ta i ända från tårna utan att någon säger: du sjunger för starkt =0)

Här är min favoritversion från You Tube: TOTO

Fast ikväll… så blir det något annat:

”FRÅGAN ÄR DIN”

Alla ni som vill veta något om Hemi… Passa på…

Jag ska svara efter bästa förmåga =0)

HOPPLA, HOPPLA!!

9 thoughts on “Hemimammas snabba slängar – "KVÄLLEN ÄR DIN" – Hemimammas frågelåda… =0)

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Fråga på… =0)

  2. skvitt skriver:

    En låt man ryser av!/Skvitt

    • HEMIMAMMA skriver:

      Många versioner finns det men denna är min egen personliga favorit och mest lik hur jag själv sjunger den…Men du har ingen fråga du är nyfiken på???Hemikramar

  3. skvitt skriver:

    Glömde ge dig tumme, men det fick du nu!/Skvitt

  4. HEMIMAMMA skriver:

    Knuffar

Kommentera

