Hemimammas snabba slängar – Pinuppor och Hemianska arketyper =0) Har fan flygit i Hemi??

Lightning_Iconwhite.PNG

Aj fan det slog mig att… Mamriken också gjort en av Glorias pinuppor

Prova att leka själv: http://www.dolldivine.com/pinup.html

Nu blev jag inspirerad igen, så jag släpper fram några av de jag gjorde en gång, när det begav sig…

VampyrHemi

vampyhemi.jpg

FIRE ELEMENTAL HEMI

fireelementalhemi.jpg

GOTH HEMI

gothhemi.jpg

Det var ”onda” bilder av Hemi  *flinar elakt*

Spöken.jpg

Jag och min äldsta dotter, som spökat ut oss för en Halloweenkväll, där vi överraskade Hemipappa med spökmat och dricka

Nästa inlägg ska jag plocka fram lite goda arketyper i mitt väsen =0)

HOPPLA, HOPPLA!!

9 thoughts on “Hemimammas snabba slängar – Pinuppor och Hemianska arketyper =0) Har fan flygit i Hemi??

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Man måste roa sig lite också eller hur>??

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Bilden togs för fem år sedan… och man kan inte känna igen min dotter, vilket är anledningen till att jag publicerar den…

  3. Gloria Mundi skriver:

    *visslar m låg ton* Goth Hemi och Fire Elemental Hemi var heta damer!DIn fire ser lite ondare ut än min gjorde, jag gjorde min för rätt länge sen. Din var tuff med en massa djur runtomkring dig. Nu blir jag sugen på att testa alla de där ”elemental” pinups men jag måste verkligen sova!Ska kolla det andra inlägget med pinups också.Minns inte i vilket inlägg det var, men där du var klädd som medeltidsprinsessa var du jättefin. Snygg och kanonfin klänning!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, det värsta är att jag faktiskt var ganska ”het” i verkligheten med =0) Men de senaste tre åren har jag förfallit i både minskad rörlighet och ökad vikt…Fast jag hoppas att kunna ändra det i sommar, framförallt efter min operation…Tack för dina fina komplimanger!!Hemikramar ♥

  4. yrvaedret skriver:

    Jag försökte att trixa lite på DollDivine när GM o Lindalou höll på som värst.Men jag kunde inte spara ”mina” alster = /Cool bild på dig o dotra!Kramar

    • HEMIMAMMA skriver:

      Om du laddar ned programmet som finns som app, så kan du spara MW SNAP, det är bra till mycket!!Tack för berömmet =0) jag och Tripp höll på med en massa bus på den tiden =0)Hemikramar ♥

  5. barbis skriver:

    Oj va ni e söta, fnissig kram från mej

    • HEMIMAMMA skriver:

      *LER* Min dotter är fortfarande lika gudomlig…och jag hoppas återta min gamla form i sommar… Det kostar på att sluta röka =0)Hemikramar ♥

Kommentera

