Hemimammas hetsiga humör – Offentligt ursäkt, att stå för sina misstag… Se hit LindaLou!!

Lightning_Iconwhite.PNG

Aj fan det slog mig att… Jag hamnade som ni vet i svaromål med LindaLou häromdagen… Jag har hållit mig off blogg några dagar och begrundat och till min stora glädje, så fann jag detta när jag kom in igen.

Mitt inlägg var anmält och borttaget (vilket inte förvånade mig, även om AB inte informerade om vad som var felet)

Jag ändrade i det så jag kunde republicera det och se vilka kommentarer som inkommit och jag kunde svara på dem. När jag gjort det, så tog jag bort det igen. Men liksom jag fångade Lindalous kränkning, så fångade jag hennes ursäkt.

Jag ber henne dessutom om ursäkt jag med, i mitt svar

ursäkt.jpg

ursäkt 2.jpg

Bara de som är inloggade får kommentera detta. Och jag väljer helt fritt vad jag besvarar och vad jag låter vara kvar i just detta inlägg… I vanliga fall brukar jag svara och behålla alla kommentarer (något undantag har förekommit)

Jag hoppas att alla inblandade lärt sig något av detta…

HOPPLA, HOPPLA!!

15 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör – Offentligt ursäkt, att stå för sina misstag… Se hit LindaLou!!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Jag hoppas att de som kommenterar visar respekt för både mig och LindaLou och de som inte gör det kommer jag att ta bort…

  2. Lindalou skriver:

    Tack så mycket. Det känns bra nu. Ja, nu är det utrett tycker jag nog och visst har vi väl lärt oss något båda två. Och bråk är inget jag är ute efter överhuvudtaget så jag är glad att det är slut nu. Tack.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack Linda, för att du visar respekt för min ursäkt och besvarar den.Jag hoppas att alla de som sett och kommenterat kring detta också fått sig en tankeställare och tänker sig för också i fortsättningen. Nej, bråk är inte jag heller ute efter (faktiskt =0)… men…)Det är en annan sak med sakpolitiska diskussioner tex…Men om jag blir attackerad, så försvarar jag mig och det anser jag vara alla människors rätt och det gäller både mobbade och fysiskt attackerade (då tänker jag på pojken i den uppmärksammade filmen) och alltså din rättighet också…Jag hoppas också att det ska vara slut nu. I alla fall för min del.Vi ses när vi råkas…I respekt.Hemikram

  3. skvitt skriver:

    Hade jag då rätt, eller?Kram!/Skvitt

  4. skvitt skriver:

    Eller skit samma!Jag är inte så angelägen om att ha rätt. Hellre då att rättas om jag har fel!Mer värt – så!/Skvitt

    • HEMIMAMMA skriver:

      ”Vill du ha rätt eller vill du vara lycklig” Brukade DR Phil fråga det i sin show…Nu tog Linda första steget, men hade hon inte gjort det så hade jag…Men det har lämnat vissa spår efter sig av vad vissa bloggare skrev…Fast jag blev inte förvånad. De jag väntade mig skulle attackera mig gjorde det.Men nu har jag och Linda rett ut vårt i alla fall.Hemikramar ♥

  5. whitelady7 skriver:

    Snyggt gjort av er båda, verkligen roligt att se! Ha det gott, må vi alla överleva i bloggvärlden 🙂

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack, det känns bra att kunna lägga detta bakom mig och jag hoppas att Linda ser det likadant.Må vi alla leva sjung hoppfallerallan lej!!Hemikramar ♥

  6. yrvaedret skriver:

    Strongt gjort av dig Hemi!Och underbart att ni har bett varandra om ursäkt och går vidare. Jag läste din reblogg, men orkade inte kommentera (tror inte jag gjorde det) för jag känner att det ibland går förlångt här på bloggen.Det är en av anledningarna att jag har tagit en bloggpaus, men ni har gett mig hopp att börja igen, men först ska jag njuta av mina barn och deras påsklov. Kramar och tumme till er båda!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag må vara hur stursk som helst men först och främst,…kan man inte hävda när man har rätt om man inte kan ta ansvar när man gör eller har fel…Jag njuter av mina barns påsklov också, så det gör vi rätt i…Tack för kramar och tumme!!Hemikramar tillbaka! ♥

  7. barbis skriver:

    Hej, kul du är tillbaka..kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tillbaka och tillbaka… Jag kommer att ta det lite lugnare ett tag, tror jag… Det blev lite mycket till slut och väldigt rörigt privat, så jag behöver komma i fas igen =0(Men jag ska smyga lite och vi får se hur det utvecklas…Hemikramar ♥

  8. Rozie skriver:

    Kikar in och blir rörd av vad jag ser. Tårarna stiger i ögonen, det här var så fantastiskt att se. ♥Kramar om er båda, både dig och Lindalou…♥ ♥ ♥ Kramar om – innerligt och länge / Rozie ♥ ♥ ♥

    • HEMIMAMMA skriver:

      Rozie?? Är DU Grevinnan Blåst?? Jag tyckte att jag kände igen stilen på något sätt—Är du tillbaka? Hoppsan!! *ler generat* Jag vill minnas att jag är skyldig dig också en ursäkt och jag ska aldrig begå samma misstag igen *skäms*Tack för både kram och acceptans =0)Massor av varma Hemikramar tillbaka ♥♥♥♥♥♥etc =0)

Kommentera

