Hemimammas Hetsiga Humör – Uppmuntring för Anna =0)

Lightning_Iconwhite.PNG

Aj fan, det slog mig att… en ny vän på bloggen är lite nere just nu så jag tänker nu skriva och beskriva livet lite humoristiskt… för att muntra upp henne…

”Nej, mamma det kan du inte”  hör jag min äldsta flicka Tripp, deklarera inom mig. ”Jo, säger jag lika trotsig som en femåring, det kan jag visst!! Jag vet att jag anklagats av min familj att jag är torr som fnöske, men det är bara för att ingen av dem FÖRSTÅR mig!!!

Min humor är speciell. Men den finns jag lovar… Det finns de här på bloggen som skulle protestera vilt just nu om de läste det här… Jag tänker inte nämna några namn, (bara så att du vet det sarahmara) *ler*

Min all time high favorit är allas vår Robert Gustafsson… Här är hans bästa klipp i min smak…

Dessutom ÄLSKAR JAG,  MR BEAN. I detta klipp, ska han hoppa från trampolinen, jag vet PRECIS hur han känner det. Min balkong och sex är all spänning jag behöver… Höjdrädsla som få har jag… EN gång har jag hoppat från en sådan här… ALDRIG IGEN!!

Nu hoppas jag att min vän kommer att bli uppiggad och lite gladare en stund…

4c265006db986a36.jpg

Hemikramar till dig Anna!!

HOPPLA, HOPPLA!!

5 thoughts on “Hemimammas Hetsiga Humör – Uppmuntring för Anna =0)

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Jag hoppas att du blir glad nu!

  2. Ingela Nilsson skriver:

    Vad du är HÄRLIG! Nu ska jag följa Din blogg! KRAM från Ingela Nilsson i Luleå

  3. Anna skriver:

    Hahaha – tack Hemimamma! Det första klippet hade jag aldrig sett förut! Även jag älskar Robert Gustafsson (framförallt i Killinggänget).Mr Beanklippet har jag sett förut men det tål att ses igen – igenkänningsfaktorn är mycket hög även hos mig! Jag har extrem höjdrädsla men det lustiga är att den försvinner om man är i ett flygplan och inte har ”kontakt med marken”. Därför vågade jag hoppa fallskärm en gång i tiden, innan jag blev sjuk. Nu skulle jag inte våga det heller.Tack för omtanken Hemi! Nu kan jag gå och lägga mig lite gladare! Kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hu vad modig du var *hjälp*Att du går och lägger dig lite gladare gör att jag också kommer att göra det lite senare!Massor av hemikramar ♥

Kommentera

