Hemimammas hetsiga humör – Börjar de bli desperata i liberalmedia???

Lightning_Iconwhite.PNGAj fan, det slog mig att…. Liberala media, som ägnat dagar till att rigga drev på Juholt har kommit till vägs ände?

Nu försöker man förminska honom som en lustig dumskalle?


http://www.aftonbladet.se/svn/tv/flash/satelliteUnified.swf?aid=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fwebbtv%2Fnyheter%2Finrikes%2Farticle12806811.ab%3Fservice%3Dtv&mid=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fwebbtv%2F%3Fservice%3Dtv%26menu%3Dtrue%26version%3D22&cid=webbtv_nyheter

De måste vara riktigt nervösa??

HOPPLA, HOPPLA!!

7 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör – Börjar de bli desperata i liberalmedia???

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Vad tror de?

  2. Urban.Medin. skriver:

    Svårt detta. Jag tycker faktiskt att han gör ett trovärdigt intryck, men jag har ingen aning. Om det är rätt eller fel att ändra helt i leden, ja kanske? Frågan är om detta är på riktigt och rätt väg, det får inte bli bara tomma löften. För DÅ är det helt kört. Vi får se, vad tror du? 🙂

    • HEMIMAMMA skriver:

      Om jag ska tro hans kroppsspråk, alla klipp från förr och alla artiklar från innan gammal -liberalmedia försökte slå klorna i honom som jag sett och läst + min magkänsla…så kan jag sätta pengar på valvinsten…För första gången sedan Palme mördades känner jag hopp för vårt land och socialdemokratin.Jag var 18 år när mitt hopp mördades. Jag är fyrtiotvå när jag vågar börja drömma igen.Det är stort. Och jag tror att många känner så som jag gör…Det är det som skrämmer skiten ur Moderaterna och Liberalmedia.Det är därför de börjar bete sig desperat.AMEN! =0)

  3. skvitt skriver:

    Han är helt klar det ansikte utåt som kan ta sossarna ur svackan.Kram!/Skvitt

  4. Urban.Medin. skriver:

    Haha, AMEN ja. Började nästan fundera :)Nej vi får nu se på, hur och när media vänder sig för att rädda sitt eget skinn. När man inte kommer någon vart med uppblåsta historier och inte får till något drev. Det höll på att bli ett drev med särbo -historien. Men fler lik blir nog svårt att hitta. Jag hoppas nu att de socialdemokrater som finns uti kommunerna tar sitt ansvar och tänker igenom sitt val i kommunpolitiken. För är det någonstans där det kan knaka, så är det där bland alla ohederliga kommunpolitiker som hellre roffar åt sig själva än tänker. Jag hoppas du har rätt att detta ger alliansen stora skälvan. Men ärligt talat så tror jag alliansen är körd iaf iom C och kärnkraftfrågan. Jag skulle behöva ett par ärliga svar ifrån S och det på frågorna:- Hur ställer man sig till kärnkraften idag?- Måste vi i Sverige tjäna mer pengar på kärnkraften, så mycket att vi måste öppna barsebäck igen? Det talas om det! Jag menar, våra industrier flyttar, och vi säljer elen som de andra länderna då behöver.- Vi sålde våra pappersbruk till Finland. Stora Ensos. Varför? Nu lägger man ner sågverken också och levererar skogen direkt till Finland så att de får ta hand om allt.Lika bra att sälja marken med skogen på rot och låta Sverige bli ett med Finland då.Suorige?Uj vad jag babblar :)Vi måste ta hand om Sverige det är helt klart och det utan att behöva jämföras med sverigedemokrater i varje ord. Det är inte deras idé med ett levande Sverige och ett levande landskap, snarare Ulf Lundell isf 🙂 Jag hoppas att S blir mer öppna och slutar fjanta efter och med nato. Tar sitt ansvar och ställer krav mot EU när systemet fallerar i frågor som berör Sverige och svenskarna. Ta ideelle föreningar som alltid har varit navet, drivkraften hos Svenskarna. Nu vill EU momsbelägga dess arbete och det är dödsstöten för många små föreningar samtidigt som man ordnat till det så att lotter får inga ungdomar sälja? Det har man alltid gjort, men nu är det farligt. Tänk, de kan bli spelmissbrukare ju. (Skakar på huvudet).Nu har jag bråkat färdigt, tänder till när bloggarna indikerar hetsigt humör 🙂 Godmorgon.

Kommentera

