Hemimammas hetsiga humör – Nu djävlar i min lilla låda… *drägglar*

Lightning_Iconwhite.PNGAj fan, det slog mig att…  filmvärldens sexigaste karl återvänder i sin paradroll i sommar… http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article12760983.ab

Nu blir jag så till mig i trasorna att jag inte vet om jag är kissnödig eller K*T… som en kompis brukar säga… MUMS!!

Fast jag och några andra i USA, var tydligen före ute… =0)

On_Stranger_Tides_Poster.jpg12912306612911291244020293.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/On_Stranger_Tides (boken)

http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_On_Stranger_Tides (filmen)

Dräggla lite till?

Ännu mer?

Om du dessutom tittar på detta klipp, så har du nog sett hela filmen =0)

fireval.gif

HOPPLA, HOPPLA!!

10 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör – Nu djävlar i min lilla låda… *drägglar*

  1. skvitt skriver:

    Tumme!/Skvitt

  2. - Winch - skriver:

    Hemi, jag skickade snack till digkramar 😛

  3. Peterlarson skriver:

    Äventyr, salta hav, främmande stränder och gömda, bortglömda skatter, helt enkelt ”Sjörövarlängtan”, är det vägen till kvinnans hjärta? 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag vet inte om det är det för andra kvinnor, men jag har alltid varit äventyrligt lagd… =0)Men om man ska utgår från att hälften av de sålda biljetterna är kvinnor, så bör ju de tidigare filmernas framgång visa på just det, eller att kvinnor är morbida =0)Hemikram och kul att se dig igen Peter ♥

  4. HEMIMAMMA skriver:

    knuffar

  5. Peterlarson skriver:

    Jag är dålig på att kommentera, men jag tittar in oftare än jag lämnar spår 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jaha =0) Så roligt *LER*Vet du att hålla reda på alla mina bloggar då? Eller villar du bort dig??Denna och vanliga Hemimamma är viktigast just nu i alla fall… men jag skriver på mat och hem ganska ofta också…Porträtterar och svarar underhålls…SOLIDARITETSTANKEN är mitt viktigaste bidrag till debatten och Fönstret är på skoj.Hemikram ♥

Kommentera

