Hemimammas hetsiga humör… J’accuse…"Jag anklagar" och Jag "cencurerar" också!!

Lightning_Iconwhite.PNGAJ FAN, det slog mig att… jag var med och stoppade en brottsling i natt… *ler förvirrat*

Jag såg en ny blogg och reagerade direkt på hans läskiga budskap… Han beskrev hur han föredrog barn som var klädda, för att det var mer ”spännande” och han medgav att hans sambo inte hade en aning om han drömmar och förehavanden..

alltså en pedofil…

Jag har aldrig råkat ut för en sådan på nätet tidigare… så jag visste inte direkt vad jag skulle göra, men jag visste att Vargen aka Arrami, skulle veta, så jag gav honom länken…

ist2_3225272-lonely-girl.jpg

Nu har han anmält bloggen och vi var fler bloggare som reagerade och ville ställa denne ”Childlover” mot väggen… Pluppa var där, och Vargen förstås och jag vill minnas att BrainSeltzer var där också… och Trollgumman, som han delvis erkänt brottsligt förfarande för, visade det sig =0(…

imsorry.jpgJag rekommenderar er alla att läsa Arramis text kring denna incident och hur man bör reagera och hur man skall se på detta vidriga brott. Jag har länkat till en film från KANAL 24, ”Skuggornas barn” som Pluppa tipsade mig och vargen om, och den är väl värd er uppmärksamhet…

Tänk om jag inte orkat komma igen, efter den senaste tidens ståhej? eller vågat/VETAT ATT vända mig till vargen?

NÄSTA GÅNG VET JAG ATT ANMÄLA SJÄLV!!!

Och jag kommer att fortsätta att kämpa mot orätt när jag ser det… oavsett vem som ser ner på det, eller mig…

KLICKA PÅ BILDEN till höger så kommer ni till filmen…

Klicka på stora bilden, ovan,  så kommer ni till en dokumentär om filmen ”Skuggornas barn”

Att det är vidrigare än vidrigt med pedofiler är vi väl alla överens om?

12912306612911291244020293.gif

HOPPLA, HOPPLA!!

13 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör… J’accuse…"Jag anklagar" och Jag "cencurerar" också!!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Så är det! Pedofiler göre sig icke besvär på AB Blogg…

  2. Arrami skriver:

    …jo, vi är helt överens! ;-)Kram.

  3. Megapax skriver:

    Det är hemskt värre när de behöver vård och inte söker hjälp! Oftast har de själva blivit utsatta när de själva varit barn..och det är det som blir ett tragiskt dilemma… i det de gör och utsätter andra barn för detta.MegaKramar !

  4. Pluppa skriver:

    Jag är överens med dig!!!Tack för att du oxå visar filmen.Jag gråter fortfarande inombords (just nu) efter att sett den ochgråtigt timvis igår.Childlover försöker jag klura ut vem av alla dessa som sprang omkring här ”då” som det kan vara.Man hittar ju inte in till mig hur som helst och vet att jag skrivit om peddon,eller hur?!!Kram vännen

    • HEMIMAMMA skriver:

      Självklart strider jag jämsides med både dig och vargen… och jag blir också fruktansvärt upprörd och tänker på om det skulle drabba någon av MINA barn…Då jävlar, skulle jag döda!Hemikram vännen ♥

  5. Pluppa skriver:

    Här är långversionen!Viktigt att det inte bara är infofilmen som visas,tänker jag,utan fullversionen,som visserligen är vidrigt,brutalt ärlig,men den jag vill att folk ska se.Vet inte om det var den långa du såg?http://www.kanal24.info/?p=1710Kraam vännen

    • HEMIMAMMA skriver:

      Både dokumentärfilmen och den långa versionen är med… i var sin bild är de länkade…Hemikram ♥

  6. Kjell-Åke Bjurkvist skriver:

    BRA! Och viktigt med spridning då denna fil mött officiellt motstånd vilket kan liknas vid stigmat som råder i samhället, vilket som brukligt kommer uppifrån.Vi önskar därför att debatten kommer igång och då är det jätteviktigt och en gärning om bloggvärlden reagerar och protesterar. Kram från husse :-

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack KÅ Jag håller med i dina synpunkter och har ända sedan jag började blogga, skrivit om detta ämne mellan jämna rum…Hemikram ♥

  7. Har ny blogg. skriver:

    TUMME ATT ÄCKLET FYFAN TVI ÄR BORTA KRAM Zoomo

Kommentera

