Hemimammas blixtrande bloggar – Tack Gloria =0)

Lightning_Iconwhite.PNGAJ FAN, det slog mig att… man kan ha riktigt skoj på nätet, när man behöver koppla bort all skit som händer i världen numera…

GLORIA MUNDI LEDDE MIN VÄG TILL ”PINUP DOLL MAKER”... så jag gjorde lite bilder av mig själv =0)

och sedan leddes jag vidare till andra skojiga program.. men det är ett senare inlägg…

Hemimamma förr i världen =0) för 20 år sedan ungefär…

Hemimamma clubbi´n.jpg

Hemimamma för 10 år sedan…

Hemimamma old days.jpg

Hemimamma för fem år sedan på IDOL- tiden…

hemimamma sjunger.jpg

Hemimamma idag… något allvarligare mamma =0)

Hemimamma.jpgsvart.jpg

HOPPLA, HOPPLA!!…

18 thoughts on “Hemimammas blixtrande bloggar – Tack Gloria =0)

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Så har jag sett ut =0)

  2. Gloria Mundi skriver:

    inte illa! Du är riktigt tjusig. Tack för kommentaren hos mig.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack så mycket Gloria, det var snällt sagt!! Det var ett av de roligaste små programmen jag stött på =0) Trots att jag varken är fåfäng eller modemedveten så blev jag helt absorberad, så det var ett gott betyg…Tack så hjärtligt för programtips!Hemikram ♥

  3. FGGGMF skriver:

    Wow, du påminner mig om en filmstjärna 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      En gång i tiden så jämfördes jag med Diana i V…. =0) Jane Balder… väldigt smickrande =0)Hemikram

  4. FGGGMF skriver:

    Kan se en viss likhet i ögonen, fast jag tänkte mer på någon Disney stjärna.

  5. Islin skriver:

    5årsdag? Åh katten. Inte visste jag att ni bara var 5 år? Tycker allt du ser lite, eh, vuxen ut för en femåring.

    • HEMIMAMMA skriver:

      *skrattar* Jag har varit lillgammal hela livet jag =0) Kurvig och fullvuxen har jag också varit större delen av livet… Men det ska det bli ändring på i sommar…Hemikram ♥

  6. starkskör skriver:

    Wow!!!! :oDWell… du behöver inga fejkade pinuppor… du ser ut som en sådan på bilden. Läckert!!!!! ;oD

  7. Islin skriver:

    vad kommer namnet hemimamma ifrån? Står det för ngt särskilt?

    • HEMIMAMMA skriver:

      Läs detta inlägget, så kommer allt klarna =0)http://blogg.aftonbladet.se/hemimamma/2011/02/hemimammas-tankar-favorit-i-repris-vilket-nick-ar-du-och-varfor-en-snabbis-pa-fredagenHoppas att du mår bra idag, ska titta över till dig, nu…Hemikramar ♥

  8. Grinige gubbj*** skriver:

    Vacker som en dag.Kram!

  9. tant helene skriver:

    Du e ju skitsnygg ju!!

Kommentera

