Hemimammas hetsiga humör – Besked till en orolig bloggare…

Lightning_Iconwhite.PNGAJ FAN, det slog mig att… Vargen hann stänga ner sitt inlägg innan jag hann besvara DragonFaye’s oroliga fundering om hur det skulle gå nu när vi inte var sams längre…

Jag rebloggar inlägget och jag kopierar in hennes sista frågeställning innan jag ger mitt besked, som jag hoppas ska nå henne och jag blir glad Faye om du vill svara, så att jag vet att du läst det jag skriver till dig, så att vi alla kan gå vidare och släppa den senaste tidens tjafs…

Det har blivit så rörigt att det knappt går att reda ut längre och jag orkar inte lägga någon energi på saken förutom att ”Set the record straight” när det gäller DragonFaye…

fire-dragon-animated-wallpaper.gifDragonFaye, 13 mars 2011, kl 20:46
”Och Hemi, mitt ”kast” blir helt enkelt detta; Någon jag trodde var min vän valde bort mig för att jag vägrade välja mellan två personer jag tycker om.  Så okej, vi är inte vänner längre då. Men jag hoppas VERKLIGEN inte detta kommer påverka de bloggkontakter vi har med gemensamma personer som vi båda ser som vänner.
Ha det bra du med.”

MITT SVAR:
”Att du ser annorlunda på saken kan jag inte annat än acceptera.” Det betyder att jag INTE är din fiende Faye. Det betyder bara det jag redan klart och tydligt sagt; Hädanefter får du ta dina strider själv. Jag kommer inte säga något elakt om dig, du behöver inte vara orolig. Jag brukar inte sälja ut vänner på något sätt. Men du kan aldrig mer räkna med mig på något sätt.

Jag kommer att vara hövlig mot dig på bloggen och vi kan tom kommenterar hos varandra utan att du behöver frukta något (så länge vi är respektfulla mot varandra förstås)

och det handlar inte om att du måste välja bort Trollan, utan det handlar om att stå för konsekvenser av sina handlingar och val.

Alla gör olika val. Det är faktiskt inte märkvärdigare än så. Jag är fruktansvärt vänfast och den som vinner min vänskap och vårdar den får den för livet. Men den är inte ”Gratis” det är inget i livet.

Mitt första och största pris är tillit och pålitlighet. Som det är NU, så känner jag mig för sårad och kränkt av alla hårda ord i inlägget. Men en dag om du visar dig vara pålitlig och ger tillbaka det du begär, då kanske du kan vinna tillbaka mig…

fire-animated.gifVargen lyckades, trots att han sårade mig medvetet, så då borde du kunna lyckas som faktiskt inte kunde förstå bättre eller orkade, om jag ska lyssna på vad de andra i tråden, säger…

Till skillnad mot andra som jag vet gjorde allt de kunde för att slita mig i stycken..”

Så Pax Vobiscum DragonFaye och JA jag förstår att du vill ha den balla Draken =0)

Varsågod…

HOPPLA, HOPPLA!!

6 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör – Besked till en orolig bloggare…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Så är det Faye, gå i fred, du har inget att frukta av mig =0)

  2. skvitt skriver:

    Håll sams!Lite delade meningar är väl bara sunt!/Skvitt

  3. Har ny blogg. skriver:

    HOPPAS DET LÖSER SIG.KRAM Zoomo

Kommentera

