Hemimammas hetsiga humör – Kettukrigets analer och kanaler… att ta kontroll??

Lightning_Icon.pnglightning_006.gifAJ FAN, DET SLOG MIG ATT…Kettu fortsätter att rasa. Inlägget jag rebloggar nu, har 200 kommentarer som handlar om FENDERSAM AKA KETTU… och hon har alltså härjat mot mig i flera dagar nu, både HÄR i blixtbloggen och i min vanliga.

Men min vanliga skall vara fredad har jag bestämt, så jag har stängt tråden där, och kommer att cencurera Kettu på den bloggen. Hon kommer att hänvisas till detta och andra sk Kettuinlägg, så hon har en kanal att spy sin galla, samtidigt som jag kan freda er andra som vill besöka mina bloggar.

Det, detta handlar om för den oinvigde, är alltså att ett ovanligt elakt och envist ”troll” har, för att jag försvarade en annan bloggare, gett sig rätten att få smäda mina döda barn och mig på det mest skändliga sätt…

Det började så här: (men kommentarerna blev anmälda och borttagna, även om jag sparat dem själv)

1284868147_35-funny-animated-wallpapers2-1.gifFendersam     2 mars 2011, kl 18:29

Det du tror är lek är allvar för en annan. Din nöd att få ha roligt kan kosta en annan livet.

Jag skulle pissa på dina barns gravar om jag visste vart dom finns. Det är ju bara ruttna numera. Hahaha

Obs. Jodå, jag vet vad sorg lidande etc är. Men jag har ju inga känslor så hur skulle jag veta det ? Haha, nåja.


Fendersam   2 mars 2011, kl 18:36

Det du tror är lek är allvar för en annan. Din nöd att få ha roligt kan kosta en annan livet.

Kanske man ska ta och anlita en nekrofil för att dom ska göra dig till en riktigt stolt mamma. Hahaha


https://hemimammashetsiga.files.wordpress.com/2011/03/lightning_icon1.png2011/03/hemimammas-hetsiga-humor-kreaturet-kettu-goes-crettin

https://hemimammashetsiga.files.wordpress.com/2011/03/lightning_icon1.png2011/03/hemimammas-hetsiga-humor-brinn-bebis-brinn

Men i inlägget jag rebloggar finns många fruktansvärda exempel på Kettus osmakligheter…

Men här och nu, får hon möjligheten att härja och därmed blir hon cencurerad på mina andra bloggar och får hålla sig till denna kanal…

Det är mitt sätt att ta kontroll över situationen.

runaway_bangla.club.peperonity.com.gif_320_320_256_9223372036854775000_0_1_0.gif

HOPPLA, HOPPLA!!

32 thoughts on “Hemimammas hetsiga humör – Kettukrigets analer och kanaler… att ta kontroll??

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Så Kettu, nu kan vi prata i lugn och ro. Och som jag sade i min senaste på Vanliga hemimamma, så:@ Kettu: Nu har jag läst på lite noggrannare hos Faye och andra och jag kan bara säga att jag beklagar att du blivit så illa behandlad under ditt liv. Jag hoppas att du ska få hjälp och på något sätt få chansen att må bra. Jag önskar dig inget illa utan hoppas bara att du inte ska behöva kränka någon mer på det sätt som du kränkte mig…

  2. Arrami skriver:

    …bra, släpp bara in henne här, lite luft behöver stackarn! 😉 Kram.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag hoppas att hon ska acceptera mina spelregler… i annat fall blir hon censurerad.Hemikram ♥

  3. Moder Eld skriver:

    Känns som Kettu behöver hjälp..skriker verkligen efter det! Det är verkligen illa när man skriver sådana kommentarer till en annan människa! Hoppas att denne människa får hjälp någonstans.. Känns inte bra i hjärtat att läsa sånt här!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Kjell-Åke har erbjudit sig att hjälpa henne… vi får väl se om hon tar den utsträckta handen…Jag håller med om att det inte känns bra att en människa ska behöva ha det så här… eller få såra andra människor på samma grund…Hemikram

  4. HEMIMAMMA skriver:

    knuffar

  5. Winch oinloggad skriver:

    Jag har erbjudit henne vänskap också. Men nu drar jag mig ur bloggandet helt. Jag pallar inte mer. Livet ät för kort. Med bästa tankar, Krm x 1000 > W

  6. DragonFaye skriver:

    Bara uppe en snabb sväng pga ryggen och ville kolla hur det hade gått för dig. Bra gjort att stänga din andra tråd!! Tycker det jävligt tråkiga är att eftersom hon nu inte kommer in vare sig i mina blogg eller din så spammar hon ner FGGGMF:s blogg och kopierar in massa kommentarer det. Jävligt lågt tycker jag! Att kettu behöver hjälp insåg man ju redan för snart två år sedan då hon började spåra ur på bloggen.. Tyvärr verkar ju inget ha hänt under tiden, snarare har hon väl nästan blivit värre..Nå jag hoppas hon kanske tar chansen och luftar av sig här inne nu istället för att ge sig på ”Gubbens” blogg. Eller varför inte börja skriva i SIN istället?? Men det törs hon väl inte..Kram gumman och tumme för att du fortfarande kämpar för rätt och fel!/En av dina ”medsjuka och efterblivna” vänner. 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hejsan Drakdamen =0) Jag hoppas att din rygg ska freda dig, med lite smärtstillande kanske?Jaså, är hon där och härjar nu? Jag får väl trava över och kolla… Jag kan inte tänka mig att hon kan bli värre än hon varit mot mig? Där tog hon priset… det tog några dagar att samla ihop sig där… men nu tar jag kontrollen och om hon vill leka med mig, så får hon göra det efter reglerna, för hon kanske lugnar sig om hon får ta vägen någonstans?Tack goa FAYE för tumme och pep!! Vi är nog lika efterblivna båda två i så fall? *skakar på huvudet*Hemikramar ♥

  7. skvitt skriver:

    Jo, jag ser.Kram!/Skvitt

  8. DragonFaye skriver:

    Har slut på smärtstillande så jag gick upp och rörde mig lite men fastnade här. Smart va? :pJa OM hon är.. Det är riktigt lågt gjort eftersom han ju är på kryssning. Och näe hon är inte värre, bara spammande. Du får se själv.. Får väl se hur hon gör, kanske inte är så roligt att leka när hon blir inbjuden?Tack goa DU för att du orkar! 🙂 Klart vi är lika efterblivna båda två! Plus ett gäng andra tydligen. :p Eller inte.. ;)Har ju fått en del kommentarer av henne hos mig men de har inte kommit igenom, tvärstopp där. Eller jo en släppte jag fram, för den var så urbota dum där hon återigen gjorde bort sig själv, men annars har det bara varit samma tjat om att vi är sjuka, efterblivna osv så då är det stopp! :)Stora drakkramar! Ska se om jag kan försöka göra nåt åt ryggfan och somna om.. Fats det går inget bra.. Nåja.Stora drakkramar!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nu har jag varit där och läst och kommenterat:http://blogg.aftonbladet.se/fgggmf/2011/03/rapport-fran-tallinn#lastComment”Skulle du sagt vad Hemimamma gjorde skulle jag ha gjort likadant.” sade Kettu i tråden.Jag besvarade det:HEMIMAMMA 42 år 6 mars 2011, kl 04:31@ FendersamNär jag kommenterade dig första gången 2 mars 2011, kl 03:29 så skrev jag detta:Fendersam? Vad är du för ”typ” som ger dig på folk som pysslar med sitt eget i lugn och ro? Om du stör dig så på hur Faye och andra i tråden är, varför går du inte bara din väg och låter henne vara ifred?Ingen tvingar dig väl att läsa? Om du låter folk vara ifred antar jag att karma är att du får vara ifred? Hon lär ju låta dig vara ifred utgår jag ifrån?DU SVARADE:fendersam 2 mars 2011, kl 03:38hemimammaJag är den inte så självömkande typen. Det är väl därför jag fått så smickrande smeknamn som PISSMYRA CITATAHORA SKABBRÄV mm.Läs svaret till Faye ovan så kanske du förstår, bara kanske.NÄSTA DAG SÅ GER DU MIG DE VIDRIGAST TÄNKBARA ORDEN (som numera är borttagna av aftonbladet)Hur skulle det vara om du anpassade ”straffet” efter brottet?Jag ställde en fråga – Du skändade mig grovtINGEN KORRELATION

  9. DragonFaye skriver:

    Och jag undrar fortfarande varför hon inte använder sin egen blogg att skriva skit i istället för alla andras..

  10. DragonFaye skriver:

    Bra skrivet! Tycker synd om Gubben som blev indragen och hans blogg utnyttjad på det här låga sättet. Och skärmdumpar är alltid bra att ha. Imsy har ju en hög hon med från kettus påhopp på henne förra året.Ska dra mig mot sängen igen nu, ryggen gör mig tossig. Får se vad som har hänt när jag sätter mig vid datorn igen!Varma kramar och tack för att du finns! 🙂

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, skärmdumpar är ovärderliga =0)Jag hoppas att ryggen behagar rätta sig i ledet och du får sova, jag ska knyta mig jag med…Varma Hemikramar och tack för att DU finns… ♥

  11. DragonFaye skriver:

    Verkar som om kettu inte tyckte det var roligt att leka när hon faktiskt fick`*S* Är inte förvånad.Jodå med lite reikihealing så lade sig det värsta och så kurade Frenja ihop sig intill mig, och jag satte på min älskade skiva med valsång och lyckades somna tillslut. Fast jag vaknade för en halvtimma sen igen pga ryggen och kunde inte somna om så jag är inte direkt pigg idag heller. Börjar bli drygt nu. Verkar som om jag får försöka få min läkare att skriva ut Citodon igen. Suck.. :(Hoppas du sussar sött!!Kram! ♥

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nej, hon härjar väl borta hos gubben… Är väl roligare att få smäda ifred…Har varit fullt upp hela dagen idag… vi åkte skridskor och Hemimamma damp i isen MÅNGA gånger =0)Men när jag sussat, så har det varit gott =0)Hemikramar ♥

  12. DragonFaye skriver:

    Nej hon är inte det heller. Hon får ju ingen reaktion från honom så det är väl inget kul det heller. Får väl se om hon lugnar ner sig nu..Låter som en trevlig dag trots allt ramlande. 😉 Har haft en mindre rolig kväll.. Lilla Sigge är döende.. 😦 Mammas dvärghamster du vet.. Har ju ett blogginlägg med en video på honom. det är så sorglig och vi är jättejätteledsna båda två.. :(Kvällen började bra dock.. Har skrivit ett kul inlägg med bilder från Skottland i.Kram kram.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Det var en tråkig nyhet att höra =0( Var har du blogginlägget med videon? Kan du ge mig en länk, för jag skulle gärna se den…Jag var nyss in och kommenterade ditt inlägg om Skottland.Hemikram ♥

  13. DragonFaye skriver:

    Ja vi är helt förkrossade båda två. Varit många tårar ikväll och kommer bli dåligt med sovande..Här är länken.. http://blogg.aftonbladet.se/26704/2010/11/fayes-lillebror-ar-alldelesjatteknapp-passar-utmarkt-in-i-familjen-da-sjukt-kul-filmTack jag ska kika sen. Är inte på så bra humör just nu.. :(varma kramar!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag var in och tittade, så söt han är… =0) Men vad är det gör att han är döende? =0(Förlåt en dum fråga…Hemitröststyrkepepkramar ♥

  14. DragonFaye skriver:

    Han är så söt och tam och kelig.. Det är så hemskt. 😦 Vi vet inte.. Han bara slutade äta och dricka och bara ville sova och nu är han väl i stort sett medvetslös.. Gick på en dag bara.. Han överlever nog inte natten. ;(Så imorrn blir det väl ett minnesinlägg.. :(Tack gulliga du..

  15. Pluppa skriver:

    Kram/Pluppis

  16. Michael Gajditza skriver:

    Hej!Det jag aldrig kommer att förstå med såna där typer är att de inte begriper att dom idiotförklarar sig själva enligt den gamla principen om att det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel. Fint att du fixat en skamvrå…..:-)Ha det bra, kram!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hej Michael, kul att se dig =0)Ja, jag känner att jag har inget val… jag vill att hon ska ges utrymme, men inte på bekostnad av de som är fredliga…Ha det bäst! Hemikram ♥

  17. […] hennes vidriga påhopp på mig? eller någon annan Skumberg som leker med mig som kapat något? Jag minns med rysningar när de två flippade […]

  18. HEMIMAMMA skriver:

    Ja här kan man kommentera fortfarande i alla fall…

Kommentera

