Hemimammas blixtrande boggar – En pepblogg för Ullis…

Lightning_Icon.pngAj fan, det slog mig att Ullis, är ledsen mörbultad och deppig… och ”så kan vi inte ha det”, sade Hemimamma som genast skrider till verket att peppa upp henne…

gudochsjukskoterskan_59309300.jpg

Abbedissan

– Syster Maria, om du gick genom staden sent en natt och stötte på

en man med dåliga avsikter, vad skulle du då göra?

– Jag skulle lyfta på kjolen, vår fru

Abbedissan blir helt chockad:

– Och vad skulle du göra sedan då?

– Jag skulle dra ner hans byxor.

Abbedissan blir ännu mer chockad men frågar i alla fall:

– Och sen?

– Jag skulle springa iväg. Jag kan springa mycket bättre med min

kjol uppdragen än en man med byxorna nere.


– Hur botar man en nunna med hicka?

– Talar om för henne att hon är med barn.

 

– Vad är definitionen av misstänksamhet?

– En nunna som gör armhävningar i ett gurkfält.

 

– Vad är definitionen av oskuldsfullhet?

– En nunna som jobbar på en kondomfabrik och tror hon gör

sovsäckar för möss.

 

Två nunnor går genom en mörk gränd då två män hoppar fram och

börjar våldta dem. Den första nunnan tittar upp mot himlen och säger

– Förlåt dem fader, ty de vet icket vad de gör.

Den andra nunnan tittar upp och säger:

– Den här vet…

 

Det är fredag, och fyra nunnor gick till prästen för att be om ledigt

över helgen. Prästen går med på det om de kommer tillbaka och

berättar vad de gjort under helgen.

Måndagen kommer och nunnorna med den. Den första nunnan går

fram till prästen och säger:

– Förlåt mig fader för jag har syndat. Jag har sett en barnförbjuden

film.

Prästen förlåter henne och ber henne dricka av det heliga vattnet.

Den fjärde nunnan börjar fnissa hysteriskt.

Den andra nunnan går fram till prästen och säger:

– Förlåt mig fader för jag har syndat. Jag lånade min brors bil

och körde ihjäl grannens hund.

Prästen förlåter henne och ber henne dricka av det heliga vattnet.

Den fjärde nunnan börjar att skratta högt.

Den tredje nunnan går fram till prästen och säger:

– Förlåt mig fader för jag har syndat. Igår kväll sprang jag naken

ned för huvudgatan.

Prästen förlåter henne och ber henne dricka av det heliga vattnet.

Den fjärde nunnan kastar sig på golvet och skrattar hejdlöst.

Prästen frågar henne:

– OK, vad har du gjort?

– Jag har pissat i det heliga vattnet….


Fyra nunnor satt på led och väntade vid pärleporten. S:t Peter frågar

dem om de har syndat.

– Nja, en gång tittade jag på en penis, säger den första.

– Nåväl, svarar S:t Peter, droppa lite av detta heliga vatten på dina

ögon så kan du komma in i himlen.

Peter frågar den andra nunnan om hon har syndat.

– Nja, en gång höll jag i en penis.

– Stoppa din hand i det heliga vattnet så får du komma in i himlen.

Precis då tränger sig den fjärde nunnan före den tredje. Peter

frågar henne varför och hon svarar:

– Jo jag vill gurgla i vattnet innan hon sätter sig i det. 


Den skraltiga gamla nunnan är på väg hem till klostret en dag då en

man hoppar fram från buskarna och ”tar det han vill ha”. Sedan

säger mannen till nunnan:

– Vad kommer du att säga till den helige fadern nu, syster?

– Jag måste tala om sanningen. Jag kommer att tala om att jag

var på väg till klostret då en man hoppade fram ur buskarna och

våldtog mig två gånger, om du inte är trött redan.

electric.gif

HOPPLA, HOPPLA!!

6 thoughts on “Hemimammas blixtrande boggar – En pepblogg för Ullis…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Jag hoppas att detta ska pigga upp dig lite Ullis… =0)

  2. Gloria Mundi skriver:

    Den sista är skoj, gammal, men skoj! ^_^

  3. skvitt skriver:

    Jo de var fina, den gula gillade jag mest!Kram/Skvitt

Kommentera

