Hemimammas tankar – Kanske du? kanske jag? en drömmares bekännelser…

angel_loves.png

AFTON!!

14ecd189ab5bcef4.jpg

Tänk om alla kunde vara och resonera som du? (eller jag *LER*) ♥

Jag tror på åsiktsfrihet, yttrandefrihet, jämlikhet och rättvisa.

Kunskap är min religion och kärlek min Gud. ♥

Och i allt det jag tror på ryms alla människor.

Det jag önskar också skulle rymmas… är människors drömmar…

Det är vad jag kämpar för… ♥

Emmaängel.gif

39d015115770a8cf.jpg

logo_large.gif

60af728cba5260bc.jpeg

GOD AFTON

26 thoughts on “Hemimammas tankar – Kanske du? kanske jag? en drömmares bekännelser…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    I sorgens skugga, lär man sig vad livets ljus ger……………Kontraster………….Inget ljus – Ingen skuggaBara intet…..

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tårarna glittrade i natten när jag dessa ord hördes besjunga…Själen lider, när man all denna smärta ser…Hur krigen offrar liven på de oförståndiga ungaHur skall i solen någonsin åter vandra barn som ler?

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Knuffar

  3. Maria de Suède skriver:

    Tack för länken, Scorpions var & är en av mina favoriter!I sorgen sà lär man sig att se det ljusaoftastty dà ser man det som man deladedet positiva och det negativatvà sidor av livetmen att ta tillvara pà de goda stundernaär inte alltid sà lättfast man màste försöka….örnkramar

  4. Agnetha skriver:

    BS Nej , inte tårta !Men glass är bra !Kram

  5. A-Linda skriver:

    Mycekt bra inlägg! Kram!

  6. HEMIMAMMA skriver:

    syfte 10-11-04 kl 17:14 Hemimammas tankar – Kanske du? kanske jag? en drömmares bekännelser… ”Hemimamma” får jag reblogga denna…den ger så väldigt mycket…och orden dina värnar verkligen om medmänsklighetens betydelseoch att vi borde värna mer om varann…Kramar HannaDin kommentar redigerades eftersom den innehöll mitt namn oups!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Självklart får du reblogga käraste!! ♥Du kanske kan i dina dikter uttrycka, det jag försökte med mina bilder och sången…Hemikramar ♥

  7. Mavera skriver:

    Tack för ett bra inlägg:)Gillar Scorpions och i slutet av videon står det på mitt språk ”älska och bli älskade”,det är ju det som är livets mening – kärleken.Kramar!

  8. cyklop skriver:

    Hmmmmm! Kan nog skriva under på det mesta av ovanstående…med en reservation..jag tror inte det ryms i alla människor..

  9. Pinglan skriver:

    Kram!

  10. Livsnjutare skriver:

    Här var det finfina ord och lika fina bilder.Önskar dig allt gott!Kram!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack för de orden, de tyder på att du tänker likadant och det gläder mig storligen!Allt gott till dig med!!Hemikram ♥

  11. Kao skriver:

    Vackra bilder.Klok och fin text.Kaoskramar

  12. Tummelunsen skriver:

    Vackert – tumme och kram

Kommentera

