Hemimammas tankar – TRISS I BAJS! Jimmie ordbajsar om Abort och Catrine Z och Soran snackar skit!

angel_loves.pngAFTON!! Har haft en total katastrofhelg och är helt klart under ytan blub,blub.. just nu…ingen GOD varken andlig eller spis… allt smakar skit! luktar skit och inget vatten att dricka eller tvätta sig med…

JAG HATAR BRUNNAR!! Om det inte vore för att man ska få vatten från dem så skulle jag spränga skiten!

Så lägger vi på en släng av magsjuka… Min frånvaro från bloggen har kanske någon märkt?

Så ikväll orkar jag inte med några djupa analyser och snusförnumstiga ord utom ett stulet citat av Alexandra Pascalidou;

”När motkrafterna tystnar tar rasisterna över. När politiker predikar integration men praktiserar segregation kan främlingsfientligheten frodas. Hatet aktar sig för närhet.”

I detta klipp får Jimmie Åkesson själv förklara hur han ser på abortfrågan, för er som tror att hans politik för Sverige framåt…  Hur man än vänder sig har man arslet bak eller hur Jimmie?

Sedan har vi min favoritmamma… Hon é så skojig den däringa Zytomierska!! Hon är så klyftig också, Eller hur?

Ni visste väl att hon var betald av Moderaterna att säga så… Frågan är om de vann ens EN röst på henne?

Förutom Bingo’s…

Här en kärleksförklaring från Soran…

Med andra ord…

bajs_1192815140_741163_56957807.jpg

ALLT È SKIT JUST NU!!!

SKIT AFTON!!

38 thoughts on “Hemimammas tankar – TRISS I BAJS! Jimmie ordbajsar om Abort och Catrine Z och Soran snackar skit!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Någon annan som vill snacka lite skit?

  2. Arrami skriver:

    …jaså, Zytomierskan var betald av M under valrörelsen, så förvånande! Krya på dig/er! Kram.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag hämtar mig sakta… Jag är SÅ trött på att inte ha vattnet fixat än och gubben sliter på alla sätt och vis, mekar och byter filter och nu så ska visst en så kallad ”manchett” kunna lösa problemen…Pengar, pengar… 5-10 tusen kostar en sån däringa…Dunkvatten smakar plast… och inte kan man diska som man vill heller…Nej, man blir ödmjuk inför afrikaners problem…Hemikramar och jag tar det lite lugnare en stund framöver till jag återhämtat mig ordentligt.. ♥

  3. revolutionista skriver:

    Aj då, inge kul med magsjuka och depp. Varm kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack Nista! Jag lägger min retorik ett snäpp ner ett par dagar i brist på ork…Jag hoppas ni har överseende!!Hemikramar! svaga men välmenande… ♥

  4. revolutionista skriver:

    Abort är ett oerhört svårt och smärtsamt beslut. Ingen annan än den gravida kvinnan kan i sista hand fatta det beslutet. Det är hennes kropp, hennes hälsa, hennes framtid, hon som ska leva med konsekvenserna av vad beslutet än blir. För alternativet – att någon auktoritet bestämmer över huvudet på kvinnan över hennes kropp, hälsa och framtid – är långt värre. Abort är en nödlösning när kvinnan bedömer att ingen annan väg är möjlig. Att då ytterligare förvärra situationen genom att ta ifrån henne makten över sitt eget liv och sin egen kropp….Om man verkligen värnar barns liv, då finns bara en väg att gå;Utöka jämställdheten, utveckla välfärden och skapa trygghet åt alla.Den som bekämpar kvinnans rätt över sin egen kropp, prioriterar makt och kontroll över sina medmänniskor. En sådan totalitär människosyn har alltid missgynnat barnen.Abort motverkas genom att ständigt utveckla demokratin – inte genom förtryck och omyndigförklaring av oss som bär fram liv.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!! Tack Nista för att du gör det åt mig i brist på kraft just nu!Varma tankar till dig och hemikramar! ♥ Nu ska jag försöka att sova mig frisk igen!

  5. Michael Gajditza skriver:

    Rent generellt så sovs det alldeles för mycket i relation till den livstid vi har….. *S* En olycka kommer sällan ensam som man säger men jag hoppas du kryar på dig pronto. Hörde förresten en kul definition av vad livet är tidigare idag.”Livet är något sexuellt överförbart med 100% dödlighet.”Kanske inte den varmaste och vackraste av definitioner men sann. 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      Den var klockren!! Jag kommer igen vad tiden lider, skitig och törstig, men också hungrig på upprättelse för alla sjuka och svaga och inte minst barnen!I mina drömmar kommer källvatten porla!Hemikramar ♥

  6. Tummelunsen skriver:

    Skickar in lite ”Krya-på-dig-kramar” och svischar snabbt ut igen – på jakt mot nya mål (nåja, är på väg till jobbet)!RozieKramar!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack Rozie! Du kan inte skicka en dunk friskt vatten också? Som det är nu får gubben släpa hem från jobbet eller svärisarna dyka upp mellan jämna rum…Nu har brunnen bråkat i över en månad och man kan inte lita på den från dag till dag…BLÄ!!Men tack för kramen och hoppas att din dag blir bra!Hemikramar!

  7. oilogga pelle-- skriver:

    säger som Arram jasså hon får betalat av M. fast vad skall de annars göra av de 80miljonerna de får av privatpersoner i detta land?du kan väl simma även om det äri BAJS:::::::::kram

  8. revolutionista skriver:

    Gajditza, det låter ju helt livsfarligt! Finns det inget botemedel???

  9. Mavera skriver:

    Vad tråkigt med magsjuka och andra problem:(Roligt i alla fall att du är tillbaka på bloggen :)När det gäller SD:s politik, så är den i högsta grad OSERIÖS, kränkande, vilseledande och baserad på falska grunder. Man ser också tydligt i videon hur Åkesson känner sig obekväm när han svarar på frågor, hans tal och kroppsspråk visar tydligt att han lärde sig några fina ord, men saknar totalt ett djup kunskap om samhället. Allt SD:s babblande är fokuserat enbart på hat för muslimer/invandrare, inget annat! Soran säger det mycket bra i sin video. Inget av samhällsproblem beror på etnicitet, hudfärg eller religion. Det är sociala faktorer och bristande kunskap/utbildning som spelar roll i t ex ökade kriminalitet. Man måste absolut dra ut den där ”bajskorven” i ljuset så att folk ser sanningen.Krya på dig!Kram!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack Mavera för du fina sammanfattning av poängerna i mitt bajsiga inlägg…Du kopplade allvaret bakom den tramsiga ytan och det gör mig glad att jag nådde fram även om jag riskerade lita av min trovärdighet kanske…Barn och fulla sägs det… hm… kanske hiskeligt magsjuka också då? *LER*Hemikramar!! ♥

  10. Ullis skriver:

    Men…Vart tog min kommentar vägen? Inte tog väl du bort den Hemi? Konstigt..Ville bara säga att det är tråkigt att allt bara är skit just nu och att jag önskar att det ordnar upp sig och att du ska få må bra igen..*varma kramar*

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nej du Ullis… numera är min ribba satt väldigt högt innan jag tar bort kommentarer… Inte ens när folk säger att jag mördat mina barn eller är tjackhora…Jag räknar med att folk ska se igenom skiten och tar bara bort upprepade elaka eller de som pekar ut annan bloggare…Den kanske hamnade under ett annat inlägg och smög sig in bakvägen, när jag tryckte på knappen ”Godkänn alla”Jag ska kolla upp saken…Jag hoppas hämta mig inom någon dag eller två…Men brunnen och vattnet… ja, det ordar sig när det ordnar sig antar jag…Ödmjuk blir man inför människors grundläggande behov i vilket fall som…Jag hoppas att du också börjar komma upp över ytan nu…Varma hemikramar ♥

  11. Verde skriver:

    Vari ligger ordbajseriet från Åkesson angående aborter? Det förstår jag inte riktigt, och hoppas att du kanske kan förklara det trots att jag är en anonym kommentatör?

    • HEMIMAMMA skriver:

      Om du inte förstår det själv, orkar jag inte slösa tid på någon som förefaller obildbar eller utan basala mentala fakulteter.Slå upp det i ordlistan

  12. Ullis skriver:

    Ja..Jag såg dom kommentarerna du fick..Och jag blev så ledsen..Hur är folk skapta som säger så till nån som dom egentligen inte känner?? Och till dig av alla människor..Du som är så snäll och go..Hoppas du skakar av dig och går vidare.Vi är många som vet att du är en fin människa.Jag försöker att tänka på annat och distraherar mig så gott det går..Men tungt är det..Men det går i vågor och jag försöker att inte låta tungsinnet ta över..Tack för att du tänker på mig*kram igen*

    • HEMIMAMMA skriver:

      Att tänka på de som har det tyngre än jag, är det som ger distans. Det är också de, som jag vill kämpa för, för för mig är ni ingen illusion, jag har sett er i verkligheten…Jag har inget val än att skaka av mig och gå vidare och jag vet ju att ni som bryr er finns där att stötta…Jag vet alltför väl hur det skulle gå om vi slutade att bry oss…Tack för att du finns och stöttar Ullis, det betyder mycket och jag hoppas att vi klarar att stödja varandra framöver…Det har varit tungt länge, och nu börjar kraften avta, så jag behöver pushen…Hemikramar goa du! ♥

  13. Maria de Suède skriver:

    Jag lider med dig… Stackars er… Själv lever man med ett brustet hjärta… Bildligt talat förstàs… Örnkram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag vet gumman… jag vet… du ska se vad jag ska plåstra om dig när du kommer till Sverige nästa gång… ♥ ♥ ♥Hemikramar!!

  14. Verde skriver:

    Det där var väl ett otrevligt bemötande på en vänligt ställd fråga, var det inte? :-/Det enda jag undrade över var din syn på saken.

  15. Verde skriver:

    För mig framgick det bara att du tycker det är ordbajseri och jag undrade bara helt vänligt på vilket sätt du tycker det är det, varpå du kallar mig obildbar utan basala mentala fakulteter, vilket jag kan tycka är en smula otrevligt bemötande och förstår inte vad som renderar det?Men nu är det som det är med det, så jag får väl önska god bättring med din mage och ägna mig åt annat istället.

  16. Sirpa skriver:

    Hej där! Usch då..krasslig och taskigt med vatten låter inget vidare=(Det är krassligt här oxå,var på vårdcentralen för andra gången idag,blev sjukskriven en vecka till..förkylning,muskel och ögoninflamation..bläh,det är så tråkigt att vara sjuk,jag blir så rastlös!Vi får väl säga ”krya på dig till varandra”=)Kramikrami!

  17. MDAMZ skriver:

    Likheten av SD och KD är slående i denna fråga, i övrigt måste nog SD och Allians moderater vara navlade tätt intill varandra Det är same shit and not different, På den tårtan lägger sig nu MP …:(

    • HEMIMAMMA skriver:

      Det är den delen av SD som är tagna ur högerkanten. Jag är själv ganska fascinerad av att vänsterfalangen och högerextremismen möts i SD och att partiet håller ihop…OM det stämmer nu att Peter Eriksson ÅTERIGEN öppnar för samarbete över blockgränsen är det ett svek som kommer att kosta dem röster…Jag hoppas in i det sista att detta är en vinklad story och att sanningen ska uppenbara sig…Hemikram!

  18. MDAMZ skriver:

    Jag är inte anonym Likheten av SD och KD är slående i denna fråga, i övrigt måste nog SD och Allians moderater vara navlade tätt intill varandra Det är same shit and not different, På den tårtan lägger sig nu MP …:(http://mdamz.blogspot.com

Kommentera

