Hemimammas kamp – Pest eller kolera? Spöken ur det förflutna??

angel_loves.pngGOD AFTON!! I detta klipp nedan försvarar Statsministern varför han valde Ohly i valet mellan honom och Jimmie Åkesson…

”Av det skälet att, Jag ställdes inför ett dilemma, där jag skulle… välja och jag har naturligvis invändningar mot båda dessa personer och… med den bakgrund som Lars Ohly har som troende kommunist, så är det mycket långt från… va.. var jag står, men jag kan inte på något sätt fördra främlingsfientlighet och rasism i någon form …och därför så blir det trots min ambition mot Lars Ohly och hans förflutna… viktigare för mig att markera mot en kraft som lutar sig tungt mot främlingsfientliga uttryck”

För det första är kommunism ingen religion utan dess egen syn på religion är att ”Religion är opium för folket”

För det andra så gick Lars Ohly ut 2005 med budskapet att han avsäger sig sin kommunistiska IDEOLOGI.

Har Fredrik Reinfeldt SÅ dålig koll??

OHLYS FÖRFLUTNA???

VAD ÄR REINFELDT SJÄLV??? TROENDE KAPITALIST??? Se MAVERAS inlägg om Reifeldts bok

SE klippen… njut, skratta, gråt, för nog är de pajaslika cirkusdirektören och hans domptörer!!

REINFELDTS FÖRFLUTNA: Detta klipp kommer från den tiden som Reinfeldt skrev ”Det sovande folket”

Appropå det förflutnas röster!! ANDERS BORG SOM UNG REVOLUTIONÄR!!!

VI FÅR INTE GLÖMMA BILDT innan Lundin Oil

protektionisten.jpg

blood-drop_47152500.jpg

Ställ samma fråga som jag.

HJÄLP MIG OCH A-LINDA ATT SPRIDA INFORMATIONEN OM SEN AVNAVLING.

SLUTA RÅNA SPÄDBARNEN PÅ DERAS BLOD – DE BEHÖVER DET SJÄLVA!!

ARTIKEL I SvD SOM KAN KOMMENTERAS, SKRIVEN BLA AV , GÖRAN HÄGGLUND om PATIENTSÄKERHET?? Vilken sådan avser han? Inte barnens i alla fall!?

GOD AFTON!!  

15 thoughts on “Hemimammas kamp – Pest eller kolera? Spöken ur det förflutna??

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Ja, vad säger ni denne marionettskådespelare som vill döma efter eget gottfinnande? Dansa efter hans och hans gelikars pipa!!Don Fredrik och hans marionetter B & B

  2. Pinglan skriver:

    Haha, Reinfeldt sade nyss i klippet att man inte ska tro på politiker. Nu vet vi det!Ha en härlig dag idag! Kul att du gillar Jussi Björling!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Eller hur? Och han snackar om Ohlys förflutna? Han skulle se sig i spegeln ”Tvålen”Ave maria med Jussi är ett måste på julafton!!Hemikramar!!

  3. trerk skriver:

    Att han tar avstånd från Sd, tror jag bara är för att opinionens skull. Kommer Sd in i riksdagen kommer han att samarbeta med Sd.Det är min fasta övertygelse.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Därom är du och jag helt överens!! Fast jag tror nog att miljöpartiet kommer att sitta i en regering, vare sig den blir blå eller röd och det kommer mitt nästa inlägg senare idag att handla om…Hemikramar goa Tor-Erik!! ♥

  4. Vally skriver:

    Övertygad kommunist låter bättre.Olyckligt ordval i stundens hetta.Kramen

    • HEMIMAMMA skriver:

      Borde inte han kunna styra undan sådana ordval? Och att han nämner Ohlys FÖRFLUTNA??Hemikram och trevlig helg fru Vally!! ♥

  5. Mavera skriver:

    Håller med ”trerk”, litar inte på Reinfeldt. Tror att han kan inleda någon form av samarbete med SD om det ska gynna hans intresse.Kramar!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag anser också Reinfeldt vara opportunist. Men jag tror nog att han lejer miljöpartiet innan han anlitar SD. Frågan är om han kan förmå dem att kollaborera??Kan vi lita på Maria och Peter?Hemikramar!!

  6. Pellefantia skriver:

    tumme

  7. Helmer von Helvete skriver:

    Vilka underbara bilder och klipp du har fått tag på! Tack för denna underhållande bloggartikel. Men tror du verkligen på spöken, hemimamma? Jag har faktiskt just skrivit en spökblogg i dag som jag ttycker att du ska läsa i så fall. Om du törs, alltså. Du bör absolut inte läsa den efter midnatt, ty då är ju spökena, även politiska sådana, i farten. ;o)Ha en trevlig helg!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Tack för komplimangen tror jag…Kom an bara!! Jag räds inga spöken varken verkliga eller inbillade!!Jag SPRINGER in till dig…Ha en underbar helg själv!Hemikram!

  8. HEMIMAMMA skriver:

    Tack Kalle!! sett och läst din kommentar!!Jag blev mycket glad precis som du trodde!!Hemikramar!!

Kommentera

