Hemimammas semester – plats i korgen, Jag är på semester!!

Flirty.gif

angel_loves.png

GOD AFTON!! Det var lögn i helvete att få till en vettig nätuppkoppling. När jag efter mycket om och men lyckades, hade jag tyvärr inte tid att svara på kommentarer. Jag släppte bara igenom de som var rumsrena.

LOTTAONLINE och Thomas Wu, släpp, lägg ner, jag är på semester. Jag ger mig inte in i diskurs med er, förrän den är över.

Alla andra – tack för varma glada ord och tillrop! Jag ska snarast besvara dem, när jag kan få tag på en BRA Anslutning…

Hemimamma slocknade med historietidningen över ansiktet igår. Sömnpillret var uppenbarligen bra *ler*

 

Ps. Lille gynnaren Piggelin hälsar! Ds.

Solnedgång.jpg

GOD NATT!!

12 thoughts on “Hemimammas semester – plats i korgen, Jag är på semester!!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Fin solnedgång va? Windows orginal, fast de är nästan lika vackra här i Örebro…Nu ska jag iväg och titta på slottet!!PS sade jag att ingen av mina stora barn ville följa med? Jag förstår inte det, jag… DsHemikramar från en somlämgtar efter en Faraonisk solfjäderbärare!!!

  2. Pluppa skriver:

    Om hemi slocknade så var hemi nog trötter ;-)Hoppas ni har det bra vännen.Kramar/Pluppis

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hemi är trötter på kvällarna… mest pga värmen…Jag har det bra, men full styrning och hinner knappt öppna mina historietidningar jag fantiserar lika mycket om som sex just nu…Hemikramar till mitt favvotroll!!

  3. Tummelunsen skriver:

    Trevlig semester då!Sommarkramar från Rozie

  4. Kao skriver:

    Semester? Vad skönt :-)Ha det bäst.KramarKao

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, fast man behöver nog lika mycket semester, för att hämta sig från semestern. *LER*Ha det underbart själv!!Hemikramar!!

  5. lillhulk skriver:

    kram till er 😉

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hemikramar tillbaka!! Såg som hastigast vad du gjort med vargens bloggAR…Cooling där, du ska alltid vara värst!! *asgarvar*

  6. Pinglan skriver:

    Ha en fortsatt skön semester!Det är OK att vara trött på kvällarna. Ha det så gott!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nu går färden hemåt snart, till ”vardaglig” semester. DÅ kanske jag kan öppna mina älskade historietidningar…Är du säker på att det är ok?? *LER*Hemikramar!!

Kommentera

