Hemimammas semester – Sex, semester, sparris… Triss ♥♥♥ i Ess???

angel_loves.png

GOD AFTON!! Ikväll är kvällen inför avfärd. Vagnen är kopplad på draget. I morgon bär det av mot slappare och sexigare dagar. SEMESTER… semestersex har jag hört talas om…

Vi som är 7 pers på 45 kvadrat till vardags, ska klämma ihop sig på 15 kvadratmeter. Intressant.

Men ikväll blev jag påmind vad min make egentligen ska ha mig till… Organisatör.

På eget bevåg fick han saker gjorda. Men inte rätt saker i rätt ordning… Någon som känner igen det??

Nåväl, jag styrde upp det hela   *LER*

Wife 1.0 operativsystem

Wife 1.0 (även känd som Hustru 1.0) inkluderar många nytto- och underhållningsfunktioner, men är inget separat fungerande program utan är ett komplett operativsystem, som blir basen för alla funktioner.
Kända problem om du uppgraderar till Wife 1.0

Om du väljer att uppgradera från Girlfriend 1.0 till Wife 1.0 så märker du därför att programmet kräver så mycket prestanda att det nästan är omöjligt att köra andra program.
Största anledningen är att Wife 1.0 installerar sig själv i alla andra program och övervakar all din systemaktivitet. För att frigöra CPU-kraft och förbättra prestanda bör du se till att avsluta alla sök- och inspaningsrutiner.

Systemet arbetar endast problemfritt så länge du tillhandahåller nödvändiga resurser och underhåll.
Wife 1.0 genererar ofta en så kallad Child-process som kommer att kräva ännu mer av systemet i framtiden. Ingen av dessa faktorer är nämnda i manualen eller produktinformationen, men användare av Wife 1.0 varnar för dessa fenomen av applikationen.

Tyvärr saknas dokumentation helt även för andra funktioner. Dålig kompabilitet med helt andra program

Vissa andra program som PokerNight 10.3, BeerBash 2.5 och PubNight 7.0 kan inte alltid köras utan att hela systemet kraschar och felmeddelandet

”DU HAR JUST UTFÖRT EN FÖRBJUDEN ÅTGÄRD” visas, trots att dessa program gått att köra tidigare.

Övriga små program som Vprassel 1.1

Wife 1.0 har också en helt odokumenterad bugg. Om du försöker installera Vprassel 1.1 innan du avinstallerat Wife 1.0 kommer Wife 1.0 att radera alla MSMoney-filer och sedan avinstallera sig själv. Efter det kommer det att vara omöjligt att installera Vprassel 1.1 p g a för lite tillgångar i systemet.

För att undvika ovan nämnda bugg försök att installera Vprassel 1.1 på ett helt annat system och kör aldrig några som helst filöverföringar eller nätverksförbindelser. Undvik också liknande Shareware program som OneNightStand 2.1 som kan innehålla virus som påverkar Wife 1.0.

En annan lösning är att köra Vprassel 1.1 under falskt användarnamn. Men även här bör du se upp för virus som omedvetet laddas.
Du kan ej ångra uppgraderingen Det är inte möjligt att gå tillbaka till en tidigare använd version av Girlfriend 1.0. Wife 1.0 är inte designad för det. Försök istället justera dina användarparametrar, eller i nödfall avinstallera Wife 1.0 och installera Girlfriend 2.0.

Pop-ups

Observera att alla versioner av Girlfriend skickar hela tiden små pop-up meddelanden om fördelarna med att uppgradera till Wife 1.0.

sparris.jpg

Alla har vi några udda eller ovanliga talanger. Min udda talang är att jag kan svälja sparris…Hela. Vita sparrisar. Jag öppnar munnen, lutar huvudet bakåt, håller sparrisen ovan munnen och släpper…Som en säl öppnar jag svalget och slukar den hel…

Min man brukar titta konstigt på mig när jag gör så….Jag undrar varför??

Elvis.jpg

Spelar jag mina kort rätt så får jag honom dit jag vill…

Han vill också. Han vet det bara inte ännu…

186.jpg

Ha en sexig semestersommar… (fast det går lika bra med sparris…)

GOD AFTON!!

26 thoughts on “Hemimammas semester – Sex, semester, sparris… Triss ♥♥♥ i Ess???

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Som sagt nu har seriösa Hemimamma semester… Glad sommar!!Hemikramar till er alla ♥

  2. Arrami skriver:

    …hahaha…ha en skön sexig semester nu! ;-)Kram.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jajamänsan fattas bara… Vägen till Helvetet är kantad av goda intentioner…Min väg är kantad av svartsjuka, äganderättskrävande barn…Hmm, tur att svärisarna är med i sin vagn och campingarna har handikapptoaletter?Undrar vad makens handikapp är? Hole in one? *ASGARVAR*Hemikramar!!

  3. Trollet skriver:

    Snusk, se det gillar jag inte.

    • HEMIMAMMA skriver:

      snusk. snUSK SNUSK!!! Du behöver inte gilla det, bara mig och jag har semester…Hemisnusk på dig!

  4. Hanna hmm skriver:

    oooops….stringEmil skrämmer mig…verkligen!!!!! Jag som var på väg att gå och llägga mig…nu lär jag få mardrömmar!!!!GAAAAAH!!!I övrigt skrattade jag en hel del…ha en underbar semester, det är du väl värd!Åker ni norrut?Kramar

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nej. Min make säger att i hans värld räknas det som sydväst.I min värld åker vi dit näsan pekar.Men vi ska till Gustavsvik vid Örebro. Stort äventyrsbad INOMhus, så ”come rain or shine”, så ska vi bada…String-Emil var bara ett lamt inlägg i pigdebatten.. Jag har ju semester nu, så seriös politik får jag inte ägna mig åt enligt min egen policy. *LER*Hemimardrömmar på dig!! och en massa hemikramar…

  5. Pluppa skriver:

    Ha ha ha ha…….du är BRA galeen du =))))Ha det nu så kul och kanske det finns någratoaletter längs vägen, vem vet ;-)Kram vännen/Pluppis

    • HEMIMAMMA skriver:

      Finns det, var då, var då?? *suckar längtansfullt*Förra året inköptes en DVD för resan. Nu är den monterad och testad. check.Tripp, Trapp, Trull längst bak med en skärm. Lilla fröken och Unge herr Minikin, en egen skärm…Rastplats here we come?? Check? Lär visa sig i morgon…Uppdatering följer…Hemikramar till mitt favvotroll!

  6. Silverstare skriver:

    ..hee..hee..heee.. Stolle där. Ha nu kul och låt stringmannen jobba!!!Kram från Silverstare

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ja, frågan är bara med vad… känner mig lite splittrad där… argh! Populär Historia nästa…Nehej, inte det alltså… Jag vill ha en Agda av Emil…naken?hemisex om hörnet?Hemikramar till dig i alla fall Bästa Fru President Silverstare!!

  7. Hanna hmm skriver:

    Gustavsvik har jag varit till…många gånger…deras vågmaskin och jag är inte riktigt överens! ; ) Ha kul!

  8. Tant Otto skriver:

    Hahaa ha de gott på semestern…Stor Ottokram

  9. Pinglan skriver:

    Haha! Du är rolig.Ha en riktigt skön semester nu!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Vem visste att det kunde vara så jobbigt att ha semester?? *ASGARVAR*Vrmt är det i alla fall…Hemikramar!

  10. Pellefantia skriver:

    orkar man sådant i värmen??kram

  11. Tummelunsen skriver:

    Önskar dig en sexig semester, go´a hemimamma! ♥Kramar / Rozie

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag önskar mig också en sexig semester… *ler drömskt*Tack för dina glada tillrop!!Hemikramar!!

  12. Carina skriver:

    Ditt sparristrick låter som ett tokroligt partytrick! Jag är tyvärr hyfsat bra å att halsa öl. Gör det dock extremt sällan (läs: inte gjort det på 15 år). Uppskattade verkligen humorn och tanken bakom Whife1.0. Kopierar och sparar. :-))String-Emil får inte komma, han har inte tillräckligt snygg rumpa!Och lycka till på era vardera 2 kvadrat… hoppas ”trädgårdsytan” är enorm! .-)BS: Tack vännen, nej, de var sparade till en extern hårddisk. Tack! killen som ordnar hela metartävlingen sa att han brukar vara inne på min blogg, och han tyckte också att jag skulle bli fotograf.Allt gott till dej med Kraaaaaaaaaaam!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ett mycket förvirrande partytrick kan jag lova *asgarvar*Ölen låter jag andra partytricka… Spritzer är min kopp of tepåse…Du ser, jag har haft rätt hela tiden!! Du vara fotrografen och jag Nicke lilltroll…Hemikramar!!

  13. Michael Gajditza skriver:

    Hej trippelbloggare. Måste ha nåt med den omtalade simultankapaciteten att göra…… Jag ville eg just nu bara anmäla mig själv för att ha genomfört en kopiering utan föregående tillstånd av ditt operativsystem. Jag kände att jag var tvungen att hitta nåt kul till min av hatiska människor halvinvaderade blogg. Men jag bjuder tillbaka! Vill du t.ex ha Nisses hätskaste förolämpningar i sammandrag så finns den nu som fil. Nytt material läggs till så fort redaktionen hinner.Hopas du har och får en skön semester!! Ha det fint, Micke

    • HEMIMAMMA skriver:

      Välkommen att stjäla vad du vill Herr Gajditza, utom mina orginaltexter, förstås!!Längre kommentar plus flukt på vad du gjort kommer senare…Hemikramar i värmen!!

  14. HEMIMAMMA skriver:

    Saknar Aftonbladet-tiden… *nostalgisk*

Kommentera

