Hemimammas tankar – två flugor i en smäll!! Att bli av med oskulden…

angel_loves.png

GOD MORGON!?, Någon gång ska vara den första. Jag skriver annars alltid på kvällen/natten. Ta del i min debut, min oskuld knäcks…

TVÅ av Hemimammas favoritkomiker i en smäll.. Magnus Härenstam och Robert Gustavsson!!

Så nu har jag fångat din uppmärksamhet, som den värsta proffsbloggare…

Experimentera måste ju vara tillåtet, eller??

Magnus Härenstam, Fem myror…Skyldig till många barns tidiga intresse för bokstäver och siffror… Bättre eftermäle än ”Vilse i pannkakan”. Fast IDAG räknas han som cool, Staffan Westerberg…

Såg Magnus Härenstam i ”Skavlan” häromdagen. Han pratade om att åka på kryssning med sina barn..

Kul att det finns någon utom jag som tycker om att umgås med sina barn…

imagessträng.jpgSå, nu kan du kolla mitt FÖRRA inlägg. Om du är modig, kollar du ännu längre bakåt…

Om du inte är moderat förstås, då kan man ju undra om du vågar se varken bakåt eller framåt…

God natt!  Öh, nej, god morgon var det visst…

6 thoughts on “Hemimammas tankar – två flugor i en smäll!! Att bli av med oskulden…

  1. Agnetha skriver:

    BS Kommer också att ge Alliansen en känga när jag kan. Låter otäckt om SD ska avgöra till Moderaternas fördel vid valet, för det är så det kommer att bli, bara det att SD är ännu mörkblåare.Gulligt med lilla Tussilagon !Vad har du nu ätit ? Du har iaf fördelen att du hämtar dig snabbt, det gör ju inte jag.Krya-på-dig Kramar

    • HEMIMAMMA skriver:

      Jag åt leverpastej. Tyckte den smakade lite konstigt, men…Både jag och min minste pojke blev dåliga.Ja, jag har förmånen att ha en stark grundkondition och bra läkkött, så jag hämtar mig relativt fort, när jag blir sjuk, vilket oftast sker väldigt sällan…Benet känns bättre och i fredags tog jag en svängom med barnen framför ”så ska det låta”.Det har jag inte kunnat göra på flera år pga smärtan i benet innan operationen.Små men viktiga glädjeämnen i vardagen!!Hemikram!!

  2. Törnråza skriver:

    Gillar också de här två herrarna.

    • HEMIMAMMA skriver:

      Vem gör inte det??Fem myror är genialisk television…Roberts karaktärer är ju alla sköna snubbar =0)Hemikram!!

  3. Trollet skriver:

    Ännu mera snusk…

    • HEMIMAMMA skriver:

      Eh… vad menar ni Fru? Herr? Trollet??Magnus Härenstam, ja… mycket, men inte sexig i mina ögon…

Kommentera

