hemimammas kamp- spökar det på bloggen??

angel_loves.png

GOD AFTON!! Detta inlägg som jag rebloggar skrev jag i början av mars. Det spökar här på bloggen. Det har varit synligt och sedan förvunnit. Jag VET att jag inte lagt ut det. Folk har tom kommenterat, det. Så nu lägger jag ut det. Jag hade skrivit klart det och skulle lägga ut det. Ett riktigt brandtal till Palmes ära, mycket vackert och retoriskt. (ja, ni får ju aldrig veta) men det försvann och jag orkar inte försöka återskapa det…

Att jag aldrig lär mig!! Har skrivit inlägg förut som mystiskt försvunnit…

Men vare sig det är spökerier eller virus så ekar Palmes röst för oss som lyssnar…

Han viskar i bakgrunden…Hör ni ??

GOD NATT!!

2 thoughts on “hemimammas kamp- spökar det på bloggen??

  1. Spökskrivaren skriver:

    så sant att han spökar här…

Kommentera

