Hemimammas tankar – Fredagsfräckisar – Sjuk, sjuk, sjuk humor

angel_loves.png

GOD AFTON!! Ingen god afton…Trött, sjuk, bara elände…ungar sjuka… karln utarbetad…så nu gör jag nåt för att pigga upp mig själv…

SJUKA SKÄMTfunny_kids_pictures_02.jpg

Sussa gott lille vän!

Kommer att tänka på min egen guldlockiga son…

186.jpg

Vilken kille, va??? Fast jag har en bättre version själv…HEJ ÄLSKLING!! Jodå, han läser han me’

542.jpg

Vilken kille, va???

849.jpg

Äntligen börjar det bli vår!!! Det är därför vi är sjuka… Värmen föder baciller..  Ge mig mer snö!!

wall_street_humor_hospital_5.gif

Ett inlägg i sjukvårdsdebatten…

Nu ska jag sova mig hel igen…

GOD NATT!!

19 thoughts on “Hemimammas tankar – Fredagsfräckisar – Sjuk, sjuk, sjuk humor

  1. Pinglan skriver:

    Haha, gillar din humor. Hoppas du sov gott inatt.Önskar dig en fin fredag och en skön kommande helg! Ha det så gott!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Till slut när allt trassel med att få in bloggboken var klart, så fick jag sova…Det blir en lugn helg med bara de små barnen…Ha de gött själv!!

  2. Agnetha skriver:

    Gillar sjuk humor och sarkasm. Mera sånt !BS Tack så hjärtligt !Men jag blir så förbannad på det här vansinnesstyret och sjuka försäkringssystemet, skulle vilja ge någon av dom på käften !Kram

    • HEMIMAMMA skriver:

      Ok, blandat med historia och anekdoter då??? +bloggbok naturligtvis…Min sista bild där funkar…Kram!!

  3. Agnetha skriver:

    BS Vi ska njuta allt vi kan och orkar, någon Duracellkanin lär jag aldrig bli. Skulle klara mig långt på att bli lite pigg.Kramar

  4. Kao skriver:

    Haha! String-Emil ska jag kanske anställa för toalettrengöring några ggr/vecka :DSatt på balkongen i solen en stund nyss. Härligt! Nu har jag ställt ut en stol där. Utemöblerna finns under pressennning men de får vänta 1 månad till. Vet hur det gick förra året :(Schwartzenegger har aldrig varit min typ, liksom :s——————–(Har ett bloggsvar till dej hos mej (brukar aldrig kopiera o skicka))Ha en underbar dagKramarKao

  5. sarahmara skriver:

    Du bara sover o sover!!!=) , roliga bilder=) kramizar o krya på dig!!!

    • HEMIMAMMA skriver:

      Hoppas att humor och sömn gör susen, kanske en liten Whiskey för halsen…Kramizar!! tack för tillropen!! =0)

  6. Ejmund skriver:

    StringEmil. Usch.

  7. Agnetha skriver:

    BS Mera humor blir bra.Jag får väl skaffa uppladdningsbara batterier, som räcker ett tag.Kramas

  8. Pellefantia skriver:

    Jo då, ett gott skratt så här i gryningen var inte helt fel….Skulle velat sova längre men det är som det är…sköt om dig…….kram

  9. Ejmund skriver:

    Hellre Arnold än Emil. Visuellt sett då.

  10. HEMIMAMMA skriver:

    ”All vår början bliver svår”

    Känns som evigheter sedan…

Kommentera

