Hemimammas tankar – Smala Sussie

angel_loves.png

GOD AFTON!! Hallå…. Smala Sussie…jag ska ge min make den filmen i present. Jag har inte hört honom skratta så mycket på fem år…

Mäns mathumor…exempel Plura och Scocco. Vem förstår sån’t?

Han brukar somna framför TV.n. Inte i afton.

Pölsa kommer att bli hans alter ego. Varför? Jo, mäns och barns humor är detsamma; enkel.

I vanliga fall läser han mina inlägg på toaletten.

AVKOPPLING. Han är mitt största fan egentligen. Han blåser upp mitt ego bortom proportioner, så jag väntar på ert gensvar, Sanningen.

sussie_poster.jpg

Skulle jag bedöma mitt värde utifrån mina barns bedömningar, så skulle jag kalla dem lögnare. De gillar Willy och mina knäppa skor, se tidigare tidigare inlägg.

Willy har charm. (införstått, det har inte jag)

Har någon filmen till försäljning? Till ett rimligt pris?

Jag är hellre en anka i en pöl, än en anka i ett stort hav.”

Var det därför hon kom hem?

 

”Välj din hustru mer med öronen än med ögonen”

RYSKT ORDSPRÅK

 

 

GOD AFTON!!

13 thoughts on “Hemimammas tankar – Smala Sussie

  1. Ejmund skriver:

    Once I had a little frog. I loved that little frog. Superkul ju.

    • HEMIMAMMA skriver:

      ”Princess and the frog DISNEY” Jo, jag ska se den. Med mina barn. Tillrättalagd men rolig.KRAM!!!

  2. Trud skriver:

    Man måste skratta! Det är en väldigt viktig del här i livet…

    • HEMIMAMMA skriver:

      MÄN eller humor????För mig båda. Alldeles särskilt en. Som tittar på smala sussie. Varför?

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Han tittar på smala Sussie( nu redigerade han mig) för att den är lagom skruvad och sjuk…ALLTSÅ SVENSK!!!Fan vad du skriker säger maken. DU SKRIVER JU MED STORA BOKSTÄVER!!!! gemene man brukar ju man tala om….LEVE VERSALER!!!!!!(skrattar så jag får ont i magen) Får jag mindre ont i foten då?ONT I FOTEN? JAJAMENSAN!!!!

  4. Ninapinas skriver:

    Vet du, det är min favorit film också. Vet inte hur många gånger jag sett den.Den är skitkul, bonnhumor. 🙂

  5. Bokmalen skriver:

    Dottern och jag ÄLSKAR Smala Sussie, något mer skruvat och alldeles underbart snurrigt får man leta efter. Bra ordspråk det där:-)

  6. Marcus Junius Brutus skriver:

    En kompis till mig har skrivit manus till Smala Sussie. Lite så där nice:-)Och hans pappa jobbar som bibliotekarie vid våran bibbla. Kanske inte lika nice. Men ändå lite nice:P

  7. Marcus Junius Brutus skriver:

    Faktiskt inte. Men han som haltar. Eller har en sådan defekt på benet du vet. Han vet jag vem det är. Originalet. Lite kul:-)Eller Nice. När jag ändå börjat använda det ordet:P

    • HEMIMAMMA skriver:

      Nice är ett fett bra ord…Att beskriva karaktärer är en av mina passioner..Jag skriver en hel del, bla min bloggbok du hittar här..Del 6 kom ut för ett par dagar sedanVäl mött MR? eller Miss NICEGUY?

Kommentera

